مقاله الگوی معادلات ساختاری اجرای اثربخش خطمشیهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله الگوی معادلات ساختاری اجرای اثربخش خطمشیهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله الگوی معادلات ساختاری اجرای اثربخش خطمشیهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوی معادلات ساختاری اجرای اثربخش خطمشیهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله الگوی معادلات ساختاری اجرای اثربخش خطمشیهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
خطمشیگذاری گردشگری در یک نگاه اجمالی، شامل سه مرحله اصلی تدوین، اجرا و ارزیابی است. اجرا، یکی از مراحل اصلی خطمشیگذاری است که از سال ۳۳۴۰ به بعد مورد توجه خاص محققان و دانشمندان قرار گرفت. در این مقاله، باتکیه بر پژوهشهای انجام شده، نظریات دانشمندان مختلف و اطلاعات حاصل از خبرگان صنعت گردشگری کشور، عوامل مؤثر بر اجرای خطمشیهای گردشگری شناسایی شد و بر مبنای شاخصهای اقتباس شده از ادبیات مربوط، پرسشنامهتحقیق تدوین گردید. از بین ۱۳ شاخص اولیه، طی دو مرحله نظرخواهی از خبرگان، تعداد شاخصها با توجه به درجهاهمیتشان به ۳۴ شاخص تقلیل یافت. تعداد ۳۰۱ نفر از خبرگان دانشگاهی و کارشناسان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، به سؤالات این پرسشنامه پاسخ دادند. دادههای جمعآوری شده، با استفاده از نرمافزارهای SPSS برایانجام تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل رگرسیون و LISREL برای انجام تحلیل عاملی تأییدی و آزمون فرضیات مورد . تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. مدل نهایی این تحقیق متشکل از هفت عامل مؤثر بر اجرای خطمشیها است که عبارتند از: ۳ عوامل مربوط به هدفگذاری و تدوین خطمشی، ۳ عوامل مربوط به حمایت از سوی مراجع قانونی حقوقی، ۱ عوامل –مربوط به ویژگیهای رفتاری و شخصیتی مجریان، ۸ عوامل مربوط به تخصص و مهارت مجریان، ۵ عوامل مربوط به گروه- های هدف و استفادهکنندگان، ۱ عوامل مربوط به نظام اداری و بوروکراسی و ۴ عوامل مربوط به انتخاب ابزار مناسب ومنابع لازم برای اجرای خطمشی. همچنین چهار مؤلفه ۳ اجرای خطمشیهای اقتصادی حمایتی، ۳ اجرای خطمشیهای سیاسی امنیتی، ۱ اجرای خطمشیهای توسعه بازاریابی و ۸ اجرای خطمشیهای فرهنگی به عنوان مؤلفههای اجرای اثربخش خطمشیهای گردشگری مشخص شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.