مقاله سطحبندی جاذبه های گردشگری برای توسعه گردشگری در شهر بندرانزلی با استفاده از مدلAHP
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله سطحبندی جاذبه های گردشگری برای توسعه گردشگری در شهر بندرانزلی با استفاده از مدلAHP دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله سطحبندی جاذبه های گردشگری برای توسعه گردشگری در شهر بندرانزلی با استفاده از مدلAHP کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سطحبندی جاذبه های گردشگری برای توسعه گردشگری در شهر بندرانزلی با استفاده از مدلAHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله سطحبندی جاذبه های گردشگری برای توسعه گردشگری در شهر بندرانزلی با استفاده از مدلAHP :
تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
امروزه گردشگری برای بسیاری از مدیران و مسئولان شهری به صورت یک امر اقتصادی با اهمیت درآمده است که مستلزم ارزیابی صحنه رقابت، تعریف و تعیین هدفها، داوری میان گزینههای گوناگون در زمینه سرمایهگذاری و آمایش و ایجادساختار مناسب و تجارتی فرآوردههای گردشگری شهری است. برای توسعه گردشگری شهر، شناسایی جاذبه ها و منابع در اولویت اول قرار دارد. پس از شناسایی جاذبه ها باید توانمندیها و قابلیتهای آنها شناسایی شوند تا جایگاه هر یک از اینجاذبه ها در فرآیند توسعه گردشگری شهر مشخص شود. زیرا محدودیتهای مالی و زمانی ایجاب میکند که برنامه ریزی وسرمایهگذاری متناسب با داشتهها و ظرفیتها صورت پذیرید و سپس امکانات و تسهیلات تخصیص یابد. این پژوهش با هدف سطحبندی جاذبه های گردشگری شهر بندرانزلی برای توسعه گردشگری صورت پذیرفته است. روش تحقیق توصیفی -تحلیلی و پیمایشی و جامعه آماری تحقیق تمامی متخصصان امر گردشگری شهر هستند که با روش نمونهگیری گلوله برفی ۳۸ نفر از این متخصصان شناسایی گردیدهاند. تکنیک مورد استفاده دلفی بوده و برای تجزیه و تحلیل یافتهها از مدل AHP و نرم افزار Expert Choice استفاده شده است. نتایج این تحقیق حاکی از آن است که جاذبه های گردشگریجزایر، سواحل دریا، پل قدیم غازیان و رودخانههای منتهی به تالاب بینالمللی بندرانزلی در سطح اول، بازارهای سنتی و ماهیفروشان، بازارهای فروش اجناس روسی در سطح دوم و پارک و فضای سبز انسان ساخت و پاکهای جنگلی و آثار تاریخی در سطح سوم برای توسعه و برنامه ریزی قرار دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.