مقاله تأثیر آموزش خلاقیت معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مدارس راهنمایی شهرستان چالوس در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۲


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر آموزش خلاقیت معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مدارس راهنمایی شهرستان چالوس در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۲ دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر آموزش خلاقیت معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مدارس راهنمایی شهرستان چالوس در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر آموزش خلاقیت معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مدارس راهنمایی شهرستان چالوس در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر آموزش خلاقیت معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مدارس راهنمایی شهرستان چالوس در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۲ :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
پژوهش حاضر، با هدف مطالعه تأثیر آموزش خلاقیت به معلمان بر پیشرفت تحصلی دانش آموزان دختر مدارس راهنمایی شهرستان چالوس در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ انجام شد. این پژوهش به صورت شبه تجربی از نوع پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری این پژوهش را کلیه آموزگاران زن و دانش آموزان دختر دوره راهنمایی تشکیل میدادند. در این پژوهش تعداد معلمان راهنمایی زن ۱۷۰ نفر و تعداد دانش آموزان دختر راهنمایی ۸۸۵۰ نفر بود. با توجه به اینکه در این پژوهش آموزش خلاقیت به عنوان متغیر مستقل و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان به عنوان متغیر وابسته بود. نمونه گیری دانش آموزان نیز با توجه به نمونه گیری معلمان انجام شد. حجم نمونه آمار دانش آموزان با توجه به حجم نمونه آمار معلمان بر پایه جدول مورگان ۱۶۰ نفر در نظر گرفته شد، که به طور مساوی دانش آموزان به دو گروه (۸۰نفر) بدین صورت که، از هرکدام از پایه های اول، دوم و سوم ۱۰ نفر و گروه کنترل نیز (۸۰ نفر) به همان صورت گروه آزمایش، انتخاب شد. روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده بود نتایج حاصل از این پژوهش با توجه به آزمون T مستقل در سطح معنی دار (۰/۰۱>P) نشان داد که رابطه معنیدار بین آموزش خلاقیت به معلمان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر راهنمایی شهرستان چالوس وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.