مقاله بررسی میزان اثربخشی تعطیلی روزهای پنج شنبه مدارس در افزایش و تقویت انگیزه و نشاط دانش اموزان در فراگیری فزونتر درس


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان اثربخشی تعطیلی روزهای پنج شنبه مدارس در افزایش و تقویت انگیزه و نشاط دانش اموزان در فراگیری فزونتر درس دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان اثربخشی تعطیلی روزهای پنج شنبه مدارس در افزایش و تقویت انگیزه و نشاط دانش اموزان در فراگیری فزونتر درس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان اثربخشی تعطیلی روزهای پنج شنبه مدارس در افزایش و تقویت انگیزه و نشاط دانش اموزان در فراگیری فزونتر درس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان اثربخشی تعطیلی روزهای پنج شنبه مدارس در افزایش و تقویت انگیزه و نشاط دانش اموزان در فراگیری فزونتر درس :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
هدف پژوهش حاضر تعیین میزان اثربخشی تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس در افزایش و تقویت انگیزه و نشاط دانش اموزان در فراگیری فزونتر درس از دیدگاه مدیران ، معلمان و دانش اموزان نواحی ۵ گانه شهر تبریز در سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ می باشد . پژوهش از نوع توصیفی – پیمایشی بوده و گرداوری داده ها با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته انجام پذیرفت. جامعه آماری شامل کلیه مدیران، معلمان و دانش اموزان در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی و غیر دولتی در نواحی ۵ گانه شهر تبریز که با استفاده از فرمول کوکران و به روش تصادفی طبقه ای نسبتی ۳۸۳ نفر دانش اموز در ۳۰ مدرسه انتخاب شدند. مدیران این ۳۰ مدرسه و همچنین ۱۸۰ نفر معلم از این مدارس نیز مورد مطالعه قرار گرفتند روایی سوالات مربوط به متغیر پژوهش از طریق روش تعیین اعتبار محتوایی و با راهنمایی ها و نظرات چند تن از متخصصان و اساتید مجرب بدست آمد و برای تعیین پایایی پرسشنامه نیز از شاخص آلفای کرونباخ استفاده شد که مورد تایید قرار گرفت برای تجزیه و تحلیل داده ها، از نرم افزار SPSS استفاده گردید. نتایج آزمون آماری T تک نمونه ای نشان داد که از دیدگاه مدیران، معلمان و دانش آموزان مقاطع سه گانه تحصیلی شهر تبریز ، تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس در افزایش و تقویت انگیزه و نشاط دانش اموزان در فراگیری فزونتر درس در حد زیاد نقش داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.