مقاله بررسی میزان انطباق اهداف دوره ابتدایی با اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی میزان انطباق اهداف دوره ابتدایی با اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی میزان انطباق اهداف دوره ابتدایی با اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان انطباق اهداف دوره ابتدایی با اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی میزان انطباق اهداف دوره ابتدایی با اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش :
تعداد صفحات:۲۷
چکیده:
از آنجایی که دانش و تکنولوژی با سرعت رشد داشته، آموزش و پرورش این عصر نمی تواند نسبت به این تحولات بی تفاوت بوده و برنامه ریزی و استراتژی مدونی نداشته باشد. اهمیت این مسئله زمانی مشخص می شود که به سخن مقام معظم رهبری پیرامون زمینه های تحول بنیادین در آموزش و پرورش توجه شود که اییشان بیان فرمودند که برای ایجاد تحول با تکیه بر هویت دینی و ملی و با استفاده از نیروهای فکری و کارآمد و زبده نظام تعلیم و تربیت را تدوین نمود و برمبنای آن تغییر داد. بنابراین تحول در آموزش و پرورش با تکیه بر نوآوری و مشارکت و رقابت و کاربردی کردن آموزش و تامین نیازهای جدید ملی و استفاده از دستاوردهای جهانی استوار می باشد. از اینرو، سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش با اتکا به آموزه های قرآن، اسناد بالادستی من جمله سند چشم انداز بیست ساله (افق ۱۴۰۴ هجری شمسی)، نقشه جامع علمی کشور تنظیم شد. آموزش و پرورش در این مسیر قطعاً با موانع و چالش هایی روبرو خواهد شد. یکی از این چالش های اساسی میزان انطباق و یکسان بودن اهداف دوره ابتدایی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای سند چشم انداز افق ۱۴۰۴ و نقشه جامع علمی کشور است. چرا که عدم انطباق و اهداف چندگانه جز اتلاف منابع و امکانات و عدم تحقق اهداف کلان حاصلی نخواهد داشت. از اینرو در این تحقیق تلاش شده است تا میزان انطباق اهداف دوره ابتدایی با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش براساس الگوی جورچ بردی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.