مقاله نقش و جایگاه برند در مدیریت و اقتصاد شهرهای کوچک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش و جایگاه برند در مدیریت و اقتصاد شهرهای کوچک دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش و جایگاه برند در مدیریت و اقتصاد شهرهای کوچک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش و جایگاه برند در مدیریت و اقتصاد شهرهای کوچک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش و جایگاه برند در مدیریت و اقتصاد شهرهای کوچک :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
امروزه هر یک از شهرهای جهان به فراخور ظرفیت، امکانات و فعالیتهای خود از نوعی شهرت، آوازه و یا وجه شناسه ی بخصوص، متمایز و گاه منحصر بفرد برخوردارند که از آن به عنوان برند شهری یاد می شود. اینکه آیا نیاز به برند برای شهرهای کوچک ، همچون کلان شهرها حائز اهمیت است، تلاش این پژوهش می باشد. شهرهای کوچک به طور کلی فرصت های محدودی برای جلب توجه یا تحت تاثیر قرار دادن محدوده های سلسله مراتبی سکونتگاهی خودنواحی و به طریق اولی مناطق درون منطقه ای و پیرامونی خود دارند. برند شهر می تواند از طریق ایجاد معرفی محصولی جدید در چارچوب روش های بازاریابی و برند سازی ، نقشی اهرم گونه در مجموعه های سلسله مراتبی شهرها ایفا سازد و باعث افزایش متقاضیان جهت استفاده از خدمات نوین شهری شود. برای به کارگیری اصول بازاریابی در شهرها وتعیین برند شهر ابتدا باید تصویر شهر مورد ارزیابی قرار گیرد. برندسازی صحیح در نهایت می تواند موجب هویت بخشی به سکونتگاه های انسانی، رضایت شهروندان ، تامین مالی مناسب برای شهر و نیز جذب گردشگر شده که این موارد افزایش درآمدهای شهری را به دنبال خواهد داشت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.