مقاله اثر بخشی آموزش مبتنی بر نظریه ی عصب روانشناختی بینایی رنگ ها بر بهبود نارساخوانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثر بخشی آموزش مبتنی بر نظریه ی عصب روانشناختی بینایی رنگ ها بر بهبود نارساخوانی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثر بخشی آموزش مبتنی بر نظریه ی عصب روانشناختی بینایی رنگ ها بر بهبود نارساخوانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر بخشی آموزش مبتنی بر نظریه ی عصب روانشناختی بینایی رنگ ها بر بهبود نارساخوانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثر بخشی آموزش مبتنی بر نظریه ی عصب روانشناختی بینایی رنگ ها بر بهبود نارساخوانی :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه ی عصب روان شناختی بینایی رنگ ها بر بهبود نارساخوانی دانش آموزان نارساخوان پایه ی اول مراکز اختلالات یادگیری اهواز بود. در این پژوهش ۳۰ دانش آموز پسر و دختر نارساخوان به صورت نمونه ی در دسترس با جایگزینی تصادفی در دو گروه کنترل ( ۱۵ نفر) و آزمایش ( ۱۵ نفر) قرار گرفتند . هر دو گروه در ۱۲ جلسه ی ۴۵ دقیقه ای آموزش به روش آگاهی واج شناختی شرکت کردند و آموزش گروه آزمایش مبتنی بر نظریه ی روان شناختی بینایی رنگ ها بود. پژوهش از نوع شبه آزمایشی با طرح پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل بود. ابزار اندازه گیری آزمون خواندن و نارساخوانی نما بود . و تجزیه و تحلیل داده ها به روش کوواریانس یک متغیره ANCOVA در سطح P<0.05 انجام شد. یافته ها نشان داد که بین گروه آزمایش و کنترل در میزان بهبود خواندن، تفاوت معنادار وجود داشت
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.