مقاله ارزیابی برنذ و اثر گذاری اى بر وفاداری و رضایت مشتریان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی برنذ و اثر گذاری اى بر وفاداری و رضایت مشتریان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی برنذ و اثر گذاری اى بر وفاداری و رضایت مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی برنذ و اثر گذاری اى بر وفاداری و رضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی برنذ و اثر گذاری اى بر وفاداری و رضایت مشتریان :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
مقوله برندسازی و مدیریت برند امروزه طرفداران متعددی دردنیای امروز داردوفاداری مشتری ازجمله مولفه هایی است که بازاریابی رابطه مند به ویژه دربازار امروزی به آن تاکید قابل توجهی می کند یکی ازعواملی که درشکل گیری این وفاداری نقش دارد علایم تجاری شرکتهاست ازاین رو پژوهش حاضر به بررسی رابطه وفاداری مشتریان با تاثیرپذیری ازعلایم تجاری پرداخته است بهمنظور تحقق این هدف بررسی موضوع وفاداری مشتریان اهمیت مشتریان وفاداربرای یک کسب و کار و ارتباط برند و وفاداری مشتریان با استفاده ازروش توصیفی پیمایشی این تحقیق وضع موجود را بررسی می کند و به توصیف منظم و نظام دار وضعیت فعلی آن می پردازد وویژگیها وصفات م اهیت فرایند ها و روندهای آن را مطالعه و درصورت لزوم ارتباط بین متغیرها را بررسی می نماید ازروش کتابخانه ای نیز جهت گرداوری اطلاعات استفاده گردیده و ازکتابهای تخصصی درزمینه موردپژوهش مقالات و مجلات معتبر استفاده شده است و نتیجه که ازاین تحقیق میتوان گرفت این است که برندی که موجب رضایت افراد درتمام جهات گردد موجب وفاداری آنها نسبت به برند مورداستفاده میگردد و درنتیجه موجب پیشرفت و موفقیت دربرابر سایررقبا می شود و میتوان گفت رابطه ای مثبت و معناداربین برند و وفاداری مشتری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.