مقاله دسته بندی نیازهای مسافران و ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت حمل و نقل جاده ای با استفاده از ترکیب مدل های SERVQUAL و KANO
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله دسته بندی نیازهای مسافران و ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت حمل و نقل جاده ای با استفاده از ترکیب مدل های SERVQUAL و KANO دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله دسته بندی نیازهای مسافران و ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت حمل و نقل جاده ای با استفاده از ترکیب مدل های SERVQUAL و KANO کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله دسته بندی نیازهای مسافران و ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت حمل و نقل جاده ای با استفاده از ترکیب مدل های SERVQUAL و KANO،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله دسته بندی نیازهای مسافران و ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت حمل و نقل جاده ای با استفاده از ترکیب مدل های SERVQUAL و KANO :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
یکی از شاخص های اصلی توسعه اقتصادی کشورها، رشد و توسعه صنعت حمل و نقل می باشد. امروزه نقش حمل و نقل در توسعه پایدار بسیارروشن و انکارناپذیر است. پژوهش حاضر با هدف شناسایی و دسته بندی نیازهای مسافران و ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت حمل و نقل به انجام رسیده است. نتایج مطالعه نشان می دهد، بیشترین شکاف مربوط به بعد KANO و SERVQUAL جاده ای با استفاده از ترکیب مدل های همدلی و کمترین شکاف مربوط به بعد اطمینان است. همچنین از بین ۲۲ مؤلفه کیفی بررسی شده، ۹ مؤلفه در طبقه نیازهای الزامی، ۹ مؤلفه در طبقه نیازهای جذاب، ۳ مؤلفه در طبقه نیازهای یک بعدی و ۱ مؤلفه در طبقه بی تفاوت قرار دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.