مقاله بررسی رابطه بازاریابی کارآفرینانه و توسعه پایدار اقتصادی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بازاریابی کارآفرینانه و توسعه پایدار اقتصادی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بازاریابی کارآفرینانه و توسعه پایدار اقتصادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بازاریابی کارآفرینانه و توسعه پایدار اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بازاریابی کارآفرینانه و توسعه پایدار اقتصادی :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
بازاریابی و کارآفرینی بعنوان حوزه هایی شناخته شده اندکه دارای روابط متقابل با یکدیگر بوده و در صورت بکارگیری مشترکشان، تقویت میشوند. این مقاله تلاش دارد که تفاوت های میان بازاریابی سنتی و بازاریابی کارآفرینانه را ارائه دهد و همچنین در تلاش است تا چگونگی تاثیرگذاری کارآفرینی در توسعه حوزه بازاریابی و توسعه پایدار اقتصادی را تشریح نماید. راهبرد اقتصاد باز، نگاه به خارج دارد و در بعضی از وجوه مانند راهبرد پولی است. این راهبرد برای تخصیص منابع بر نیروهای بازار و بخش خصوصی متکی و بر سیاست هایی تأکید می کند که بخش تجارت خارجی را تحت تاثیر قرار می دهند. این مقاله بر مبنای تحقیقات گذشته در حوزه بازاریابی کارآفرینانه و توسعه پایدار اقتصادی انجام شده و به دنبال این است تا نشان دهد که چگونه بازاریابی کارآفرینانه می تواند به عنوان یک استراتژی برای مقابله با پویایی های محیط بازاریابی و رسیدن به توسعه پایدار اقتصادی، توسط انواع شرکت ها(هم شرکت های کوچک و متوسط و هم شرکت های بزرگ) بمنظور حفظ و کسب مزیت رقابتی و توسعه پایدار بکار گرفته شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.