مقاله بررسی رابطه سیاست سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری درسازمانهای دولتی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه سیاست سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری درسازمانهای دولتی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه سیاست سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری درسازمانهای دولتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه سیاست سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری درسازمانهای دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه سیاست سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری درسازمانهای دولتی :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
هدف این مطالعه تعیین رابطه بین سیاست سازمانی وکیفیت زندگی کاری درسازمانمی پردازد برای اندازه گیری سیاست سازمانی ازابعادهشت گانه پرداخت منصفانه /قانون گرایی /تامین فرصت رشدوامنیت مداوم /وابستگی اجتماعی زندگی کارکنان /توسعه قابلیت فردی /محیط کاری ایمن وبهداشتی /یکپارچگی وانسجام اجتماعی /فضای کلی زندگی استفاده شد برای اندازه گیری مدیریت ارتباط بامشتری درسازمان ازابعادسه گانه جذب و حفظ گسترش روابط با مشتری /زیرساختاری مشتری گرایی استفاده شد جامعه اماری تحقیق حاضر را کلیه کارکنان اداری شهرداری شهرایلام درسال ۹۳ است درپژوهش موردنظر ازروش نمونه گیری تصادفی استفاده شده است حجم نمونه اماری درادامه براساس فرمول کوکران برابر با ۲۳۴ نفر محاسبه شده است مبانی نظری پژوهش و پیشینه پژوهش ازروش کتابخانه ای و جهت گرداوری داده ها ازجامعه اماری بااستفاده ازپرسشنامه ازروش میدانی استفاده میشود به منظور تجزیه و تحلیل داده ها بااستفاده ازنرم افزار SPSS درتحلیل اماری استنباطی ازازمونهای نظیر t-test تفاوت میانگین ها و ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل واریانس استفاده شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.