مقاله بررسی مقایسهای تأثیر برنامه درسی موضوع مدار و مسأله مدار بر تقویت مهارتهای زندگی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بابل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی مقایسهای تأثیر برنامه درسی موضوع مدار و مسأله مدار بر تقویت مهارتهای زندگی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بابل دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مقایسهای تأثیر برنامه درسی موضوع مدار و مسأله مدار بر تقویت مهارتهای زندگی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بابل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقایسهای تأثیر برنامه درسی موضوع مدار و مسأله مدار بر تقویت مهارتهای زندگی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بابل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی مقایسهای تأثیر برنامه درسی موضوع مدار و مسأله مدار بر تقویت مهارتهای زندگی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بابل :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
این تحقیق شبه تجربی با هدف بررسی مقایسهای تأثیر برنامه درسی موضوع مدار و مسأله مدار بر تقویت مهارتهای زندگی دانش آموزان پنجم ابتدایی انجام گرفت. جامعه آماری شامل شامل دانش آموزانی سال پنجم دبستان در سال ۹۳-۱۳۹۲ است که در شهر بابل مشغول به تحصیل بودهاند. و حجم نمونه آماری ۶۰ نفر تعیین گشته و به روش تصادفی به سه گروه همسان (گواه، تأثیر برنامه درسی موضوع مدار و مسأله مدار) تقسیم شدند. ابزار تحقیق پرسشنامه ماتسون و همکاران( ۱۹۸۱ )و ترجمه یوسفی و خیر( ۱۳۸۱ ) در دانش آموزان، بوده که با پایایی و اعتبار آن با استفاده از آزمون کرونباخ۰/۸۶ داشته است. نتایج نشان داد که بین تأثیر آموزش موضوعمدار و مسألهمدار خودآگاهی t=11/49 توانایی درتصمیم گیری t=14/45 تقویت بهداشت وسلامت روانی t=12/58 حل مساله t=10/91 ومقابله با خشم t=12/85 تفاوت معنی داری دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.