مقاله مدلی بحرانی از پیامدهای تجربه برند (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ واسنوا)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلی بحرانی از پیامدهای تجربه برند (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ واسنوا) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلی بحرانی از پیامدهای تجربه برند (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ واسنوا) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلی بحرانی از پیامدهای تجربه برند (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ واسنوا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلی بحرانی از پیامدهای تجربه برند (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ واسنوا) :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر تجربه برند بر نگرش برند ، اعتبار برند، و ارزش ویژه برند برمبنای مصرف کنندگان انجام شده است .روش پژوهش حاضر ، پیمایشی –توصیفی و ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه است.جامعه آماری این پژوهش مصرف کنندگان ایرانی می باشند که حجم نمونه با توجه به نامحدود بودن تعداد جامعه ۳۸۴ نفر با توجه به جدول مورگان در نظر گرفته شده است. آماره های توصیفی شامل جداول فراوانی و میانگین می باشد و در سطح استنباطی نیز از آزمون تحلیل واریانس و مدل یابی معادلات ساختاری شامل تحلیل عاملی تأییدی و تحلیل مسیر استفاده شده است. نرم افزارهای مورد استفاده جهت تجزیه و تحلیل داده ها بسته های نرم افزاری SPSS و PLS استفاده شده است . نتایج حاکی از آن است که تجربه برند بر ارزش ویژه برمبنای مصرف کننده، بر نگرش و بر اعتبار برند تاثیر دارد. اعتبار برند بر نگرش و بر ارزش ویژه برمبنای مصرف کننده تاثیر دارد، همچنین ارزش ویژه برند بر مبنای مصرف کننده بر قصد خرید و نگرش برند بر ارزش ویژه برمبنای مصرف کننده تاثیرگذار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.