مقاله طراحی شبیه سازی و کنترل سیستم هیدرولیک ترمز دریک توربین بادی مگاواتی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی شبیه سازی و کنترل سیستم هیدرولیک ترمز دریک توربین بادی مگاواتی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی شبیه سازی و کنترل سیستم هیدرولیک ترمز دریک توربین بادی مگاواتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی شبیه سازی و کنترل سیستم هیدرولیک ترمز دریک توربین بادی مگاواتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی شبیه سازی و کنترل سیستم هیدرولیک ترمز دریک توربین بادی مگاواتی :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
دراین مقاله باتوجه به استانداردهای مربوط به توربین باد مدار هیدرولیک ترمز مکانیکی فعال برای یک توربین بادی مگاواتی طراحی و اجزا آن انتخاب شده است مزیت اصلی مدار پیشنهاد شده دراینست که فشاردرمحرکهای ترمزی می تواندکنترل شود باتوجه به اینکه هدف ازکنترل فشار درمحرکهای ترمز رسیدن به گشتاورترمزگیری مطلوب می باشد و ازانجایی که گشتاورتابع ضریب اصطکاک دما و فشار است درسیستم کنترلی ارایه شده ازیک حلقه کنترلی با پسخورد دما و فشار استفاده شده است با اندازه گیری دمای لنت برای تعیین ضریب اصطکاک و فشارمحرکهای ترمز گشتاورترمزی موجود محاسبه شده و بامقدارمطلوب مقایسه میگردد خطای گشتاورتوسط یک کنترلر PID تقویت شده و به یک شیرکنترل فشارتناسبی ارسال میشود فشارمحرکهای ترمز توسط این شیر به نحوی کنترل میشود تا گشتاورترمزی دروضعیت ترمزگیری مربوطه ترمزگیری عادی و یا اضطراری درمقدارثابتی باقی بماند به منظور اعتبارسنجی محاسبات انجام شده مدارپیشنهادی درنرم افزار اتومیشن استودیو شبیه سازی و نتایج آن با پارامترهای طراحی مقایسه شده است مقایسه انجام شده توافق خوبی بین پارامترهای طراحی و نتایج شبیه سازی نشان میدهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.