مقاله ارزیابی میزان پیاده سازی مدیریت خود گردان مدارس با رویکرد مشارکتی در دبیرستانهای دولتی(مورد مطالعه شهرستان خوی)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی میزان پیاده سازی مدیریت خود گردان مدارس با رویکرد مشارکتی در دبیرستانهای دولتی(مورد مطالعه شهرستان خوی) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی میزان پیاده سازی مدیریت خود گردان مدارس با رویکرد مشارکتی در دبیرستانهای دولتی(مورد مطالعه شهرستان خوی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی میزان پیاده سازی مدیریت خود گردان مدارس با رویکرد مشارکتی در دبیرستانهای دولتی(مورد مطالعه شهرستان خوی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی میزان پیاده سازی مدیریت خود گردان مدارس با رویکرد مشارکتی در دبیرستانهای دولتی(مورد مطالعه شهرستان خوی) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی امکان پیاده سازی مدیریت خود گردان مدارس دبیرستانهای دولتی شخرستان خوی می باشد.در این تحقیق ۲۲۰ نفر از مدیریان و دبیران دبیرستانهای شهرستان خوی بصورت تصادفی انتخاب گردید،بطوری که ازاین نمونه ۸۰ نفر مدیر به روش سرشماری انتخاب گردید و ۱۴۰ نفر دبیر بصورت تصادفی بر حسب تعداد مدیران انتخاب گردید.روش تحقیق حاضر به روش توصیفی،پیمایشی می باشد. و جهت اجرای این تحقیق از پرسشنامه محقق ساخته مدیریت مدرسه محوری که دارای چهار بعد،تمرکز زدایی،انعطاف پذیری،مشارکت پذیری و تفویض اختیار می باشد.استفاده گردیدو روایی پرسشنامه به تایید اساتید رسید و پایایی پرسشنامه با ضریب آلفای ۹۲۵ به تاییذ رسید و جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون t مستقل و آزمون تحلیل واریانس یکطرفه آنوا استفاده گردید. نتایج تحقیق حاکی از آنست که میزان استقرار مدیریت خود گردان مدارس در حد نسبتا مطلوب می باشد و میزان انعطاف پذیری،مشارکت پذیری و تفویض اختیار مدیران و دبیراندر حد نسبتا مطلوب است و به تمرکز زدایی توجه کافی نشده است و اختلاف معنی داری بین میزان استقرار مدیریت خودگردان مدارس در دبیرستانهای دخترانه و پسرانه وجود ندارد و اختلاف معنی داری بین میزان استقرار مدیریت خود گردان مدارس بر حسب مدرک تحصیلی مدیران و دبیران دبیرستانها وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.