مقاله الگوی ترغیب مشتریان بانکها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله الگوی ترغیب مشتریان بانکها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله الگوی ترغیب مشتریان بانکها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوی ترغیب مشتریان بانکها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله الگوی ترغیب مشتریان بانکها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
پیشرفت فناوری اطلاعات به معنای تغییر روابط متعارف چهره به چهره به روابط پیچیده از طریق نوآوریهای موجود در فناوریهای خودمختار می باشد به همین دلیل نیاز به تحول در روابط موجود در بانکداری اینترنتی دیده می شود که استانداردهایی برای فناوری های خودمختار آینده از جمله بانکداری تلفنی و دستگاههای خودپرداز تنظیم می کند. این پژوهش به بررسی تاثیر تکنولوژی های خودمختار بر ایجاد آمادگی و ارزش در مشتریان بانک مسکن سمنان می پردازد. برای رسیدن به هدف با استفاده از روش تحقیق توصیفی – پیمایشی نمونه ای از ۱۰۵ نفر از کاربران بانکداری اینترنتی بانک مسکن با استفاده از ابزارهای آماری مورد بررسی قرار گرفتند. یافته های آزمون فرضیه ها حاکی از این است که تکنولوژی های خودمختار تاثیر مهمی در ایجاد ارزش و آمادگی مشتریان دارد. با توجه به یافته های پژوهش می توان بیان داشت که توجه به بهبود ویژگی های فناوری های خودمختار بانکداری از جمله کاربرپسندی، صرفه جویی در هزینه، سهولت کاربرد و رضایتمندی منجر به افزایش اشتیاق و ادامه استفاده مشتریان از این فناوری های جدید می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.