مقاله تعیین عوامل موثر بر مصرف خصوصی در ایران


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین عوامل موثر بر مصرف خصوصی در ایران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین عوامل موثر بر مصرف خصوصی در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین عوامل موثر بر مصرف خصوصی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین عوامل موثر بر مصرف خصوصی در ایران :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
مصرف به عنوان یکی از متغیر های تاثیرگذار، در اقتصاد و بازاریابی و مسائل مربوط به بازاریابی همواره مطرح بوده است و جریان اقتصادکل را تحت تاثیر قرارمیدهد درهمین راستا عوامل موثربرمصرف نیز دربین مسائل بازاریابی وسیاست گذاری های اقتصادی مورد پرسش بوده است دراین مطالعه به تعیین عوامل موثربرمصرف بخش خصوصی درکشور ایران درکوتاه مدت و بلند مدت به کمک روش حداقل مربعات کاملا اصلاح شده FMOLS و توابع عکس العمل آنی IRF و تجزیه واریانس VD پرداخته شده است. برای این کار ازداده های سری زمانی سالانه ۱۳۸۹-۱۳۶۲ استفاده شده است نتایج مطالعه حاکی ازآن بوده درامدملی واقعی تاثیر مثبت و درآمد های مالیاتی و مخارج مصرفی دولت تاثیرمنفی برمصرف بخش خصوصی در دوره مورد مطالعه داشته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.