مقاله مدلی جامع از عوامل اثرگذار بر قصد خرید کالاهای دوستدار محیط زیست( سبز) با مرور مطالعات پیشین


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدلی جامع از عوامل اثرگذار بر قصد خرید کالاهای دوستدار محیط زیست( سبز) با مرور مطالعات پیشین دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدلی جامع از عوامل اثرگذار بر قصد خرید کالاهای دوستدار محیط زیست( سبز) با مرور مطالعات پیشین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلی جامع از عوامل اثرگذار بر قصد خرید کالاهای دوستدار محیط زیست( سبز) با مرور مطالعات پیشین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدلی جامع از عوامل اثرگذار بر قصد خرید کالاهای دوستدار محیط زیست( سبز) با مرور مطالعات پیشین :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در سال‌های اخیر،مسائل و مشکلات زیستی مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و حکومت‌ها قرار گرفته است و انجمن‌ها زیادی برای حفاظت از محیط زیست ایجاد شده اند. افزایش نگرانی و آگاهی عمومی نسبت به حفاظت از محیط زیست منجر به توجه مصرف کنندگان به خرید کالاهای سبز شده است. از این سو شناخت عوامل اثرگذار در قصد خرید کالاهای سبز ضروری می باشد. با مطالعه و مرور تحقیقات صورت گرفته در زمینه قصد خرید کالاهای سبز، مدلی جامع از عوامل اثر گذار بر قصد خرید کالاهای دوستدار محیط زیست(سبز) ارائه شده است.این مدل می تواند به عنوان راهنمای تولیدکنندگان و شرکت‌ها به منظور برنامه ریزی و مدیریت محیط زیست از طریق تولید محصولات سبز و هم چنین اثر گذاری بیشتر بر قصد خرید مصرف کنندگان دوستدار محیط زیست باشد. به علاوه تولیدکنندگان داخلی می توانند از این مدل برای تدوین استراتژی و برنامه های بازاریابی مناسب در جهت رقابت با برند های سبز خارجی بهره گیرند. از نتایج اصلی این تحقیق شناسایی متغیرهای اثر گذار دانش زیست محیطی، تجربیات پیشین مصرف کننندگان، هنجارهای ذهنی یا تأثیرات اجتماعی، درک تأثیر گذاری در مسائل زیست محیطی، ارتباطات بازاریابی، برند های حامی محیط زیست، نگرش زیست محیطی، نگرانی نسبت به مسائل زیست محیطی، درک اهمیت مسائل زیست محیطی، درک مسائل اجتماعی و زیست محیطی بر قصد خرید کالاهای دوستدار محیط زیست بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.