مقاله شناسایی و تحلیل فضایی پتانسیل های گردشگری در نواحی روستایی (مطالعه موردی: روستای میمند کرمان)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و تحلیل فضایی پتانسیل های گردشگری در نواحی روستایی (مطالعه موردی: روستای میمند کرمان) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و تحلیل فضایی پتانسیل های گردشگری در نواحی روستایی (مطالعه موردی: روستای میمند کرمان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و تحلیل فضایی پتانسیل های گردشگری در نواحی روستایی (مطالعه موردی: روستای میمند کرمان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و تحلیل فضایی پتانسیل های گردشگری در نواحی روستایی (مطالعه موردی: روستای میمند کرمان) :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
گردشگری روستایی یکی از شاخه های فرعی صنعت گردشگری است که عده ای آن را بخشی از بازار گردشگری برای توسعه روستایی قلمداد می دهند. در حال حاضر روستائیان ما با مشکلات زیادی از جمله بیکاری و مهاجرت مواجه اند، توسعه گردشگری روستایی به حل این معضلات کمک می کند. پژوهش حاضر باهدف شناخت پتانسیل های گردشگری روستایی و تبیین الگویی مناسب جهت توسعه پایدار روستای میمند انجام شده است. جامعه آماری تحقیق گردشگران سال ۱۳۹۱، ۷۵۰ نفر بودند که با استفاده از فرمول کوکران ۱۵۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش کار در این پژوهش ترکیبی (توصیفی، میدانی) بوده است. ابزار گردآوری اطلاعات مصاحبه، مشاهده و پرسشنامه بوده است که مقدار آلفای کرونباخ برای قابلیت اعتماد آن ۷۳% محاسبه گردید. آمار و اطلاعات با استفاده از روش های تحلیلی و توصیفی مورد تحلیل قرار گرفتند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش تحلیل عاملی در محیط نرم افزاری SPSS استفاده گردید، نتایج تحقیق نشان داد که عوامل خدمات زیربنایی با درصد تبیین ۱۴/۶۸۲، عوامل فرهنگی با درصد تبیین ۲۴/۶۱۶، خدمات پذیرایی بادرصد تبیین ۳۱/۷۰۳، خدمات سرویس بهداشتی با درصد تبیین ۳۶/۹۵۶، سرمایه گذاری بخش خصوصی با درصد تبیین ۶۴/۷۵۸، امکانات رفاهی با درصد تبیین ۵۱/۲۸۶ می توانند در جذب گردشگر نقش زیادی داشته باشند. و در نهایت پیشنهاداتی ارائه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.