گزارش کاراموزی در بخش امور پژوهشی دانشگاه ازاد


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  گزارش کاراموزی در بخش امور پژوهشی دانشگاه ازاد دارای ۱۰۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گزارش کاراموزی در بخش امور پژوهشی دانشگاه ازاد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی گزارش کاراموزی در بخش امور پژوهشی دانشگاه ازاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن گزارش کاراموزی در بخش امور پژوهشی دانشگاه ازاد :

آشنایی با مکان کار آموزی :
ددانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر در ۵ کیلومتری جاده ترانزیت ابهر – زنجان واقع می باشد . که دانشجویان آن در رشته های مختلف مشغول تحصیل هستند . امور اداری آن از بخشهای متفاوتی تشکیل شده است . که یکی از این بخشها بخشی معاونت پژوهشی می باشد . که من در آن مشغول کار آموزی بودم . که مهمترین وظایف آن – برگزاری کارگاه روش تحقیق – برگزاری جلسات سخنرانی علمی – بازدید از مراکز تحقیقاتی – ارسال مقالات اعضاء به همایشهای پژوهشی باشگاه – شرکت اعضاء در همایش پژوهشی – انجام طرح های

پژوهشی – تشکیل گروههای علمی – ارتباط با مراکز تحقیقاتی جهت انجام طرح های پژوهشی شرکت اعضاء برای ارائه مقالات در همایش علمی معتبر – چاپ مقالات اعضاء در مجلات معتبر علمی پژوهشی – برگزاری همایش علمی – پژوهش سراسری – همکاری در برگزاری همایش علمی و پژوهش سراسری در منطقه ، میزان جذب عضو می باشد .
ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی کارورز :

بخش ارتباط با صنعت بود که عمده ترین

دانشگاه آزاد اسلامی
دفتر باشگاه پژوهشگران جوان
حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی
واحد ابهر

مقدمه
هدف کلی از انتشار این نشریه به معرفی باشگاه پژوهشگران جوان ، اهداف و شرایط عضویت در این باشگاه ، تسهیلات و امتیازات اعضاء باشگاه و فعالیتها و خدمات دفتر باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر در جهت اجرای آئین نامه ها و رهنمودهای باشگاه پژوهشگران جوان می باشد .
باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی امیدوار است با عضویت جوانان شایسته و پر استعداد و تربیت و پرورش شایستگی ها ، توانایی ها و بلوغ آنان بتواند دشواریهای خاص پژوهش ها و کند وکاو های علمی را تا حد امکان از پیش پای نخبگان جوان و پژوهشگران شایسته بردارد .

باشگاه پژوهشگران جوان نوآفرینی های پژوهشگران جوان را ارج می نهد و با شتاب بخشیدن به پژوهش های موفق علمی ، حرکت به سوی پیشرفت و توسعه را تقویت نموده و جایگاه علمی ایران اسلامی را در میان دیگر کشورهای جهان ارتقاء می دهد . زیرا بر این باور است « جز با پویایی هرچه بیشتر علمی و پژوهشی نمی تواند آرزوی داشتن ایرانی سرافراز و آباد را جامه عمل پوشانید . »

اهداف و وظایف باشگاه پژوهشگران جوان
طبق اساسنامه باشگاه پژوهشگران جوان ، اهداف و وظایف باشگاه پژوهشگران جوان کشور را می توان به شرح زیر خلاصه نمود :
۱- شناسایی و جذب دانش آموزان ، دانشجویان و بطور کلی جوانانی که دارای استعداد و توانایی سرشار در رشته های مختلف علمی باشند .
۲- برگزاری المپیاد در رشته های مختلف علمی ، ادبی ، فرهنگی و ورزشی بین اعضاء باشگاه در کشور
۳- برگزاری مسابقات علمی برای شناسایی و تشویق دانش آموزان ، دانشجویان و سایر جوانان مستعد

۴- تدوین و انتشار جزوات ، کتب و نشریات علمی و آموزشی لازم
۵- تشکیل جلسات سخنرانی و بحث و نقد علمی از طریق دعوت از استادان و صاحبنظران
۶- ایجاد شرایط و تسهیلات مناسب برای مطالعات و تحقیقات علمی
۷- برقراری تماس با دانشگاهها و مراکز و آموزشی و پژوهشی داخل و خارج کشور

۸- اعطای جوایز و کمک هزینه تحصیلی و یا بورس تحصیلی به اعضای واجد شرایط
۹- عرضه خدمات جنبی فرهنگی ، ورزشی و رفاهی به اعضای باشگاه
۱۰- برگزاری اردوها و تشکیل کلاسهای لازم بمنظور ایجاد آمادگی در اعضاء گروهها
۱۱- برگزاری کارگاههای آموزشی پژوهشی و همایش های علمی در سطح ملی و بین المللی

۱۲- برگزاری مسابقات المپیاد علمی در سطح باشگاه ، ملی و بین المللی
۱۳- شناسایی و انتخاب استعدادهای بسیار درخشان از میان اعضاء باشگاه و پیگیری امور آنان ، تهیه و تأمین مواد یا ابزار موردنیاز آنها و دستگاهها و وسایل پژوهشی و فراهم آوردن و برخوردار نمودن آنان از کارگاهها ، آزمایشگاهها و سایر امکانات پژوهشی در داخل و خارج کشور و اعزام اینگونه افراد به همایش های ملی و بین المللی و همچنین چاپ و انتشار آثار پژوهشی آنان ، اعطای جوایز و کمک های مالی به افراد مزبور

آیین نامه عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان
ماده : داوطلبان عضویت ، لازم است دارای شرایط عمومی زیر باشند :
۱-۱ : اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور
۲-۱ : اعتقاد به قانون اساسی و اصل ولایت فقیه

۳-۱ : عدم اشتهار به فساد اخلاقی
۴-۱ : عدم سابقه عضویت در مجامع ، احزاب و گروه هایی که با نظام جمهوری اسلامی در ضدیت باشند .
۵-۱ : داشتن سن ۱۵ تا ۳۰ سال

تبصره ۱ ماده ۱ : جوانان زیر ۱۵ سال که به تشخیص شورای باشگاه ، دارای استعداد درخشان ( ویژگی برجسته ) باشند .
ماده ۲ : دارندگان شرایط ماده ۱ و حداقل یکی از بندهای زیر ، می توانند به مدت ۲ سال به عضویت باشگاه درآیند . تجدید عضویت در صورت احراز شرایط لازم ، بلامانع است .
۲-۱ : سالانه حدود ۱۰۰۰ نفر دانش آموز که مصداق یکی از بندهای زیر باشند .

۱-۱-۲ : دانش آموزانی که میانگین معدل دو سال متوالی آنان ۵/۱۹ و بالاتر در مقطع راهنمایی ، ۱۹ و بالاتر در مقطع دبیرستان باشند .
۲-۱-۲ : در یک پایه تحصیلی در دبیرستان ها و مراکز پیش دانشگاهی سما ، رتبه اول را احراز نمایند . ( براساس آیین نامه مربوط ) .
۳-۱-۲ : نفرات اول تا سوم مسابقات علمی کشوری در رشته های مختلف ( دانش آموزی و دانشجویی ) .
۴-۱-۲ : برگزیدگان المپیادها در هر رشته

۲-۳-۲ : برندگان جایزه در جشنواره های خوارزمی .
۳-۳-۲ :دارای اختراع یا کشف مورد تأیید مراجع صالح مورد قبول باشگاه .
ماده ۳ : دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی و دانش آموزان مدارس سما وابسته به این دانشگاه ، برای عضویت از اولویت برخوردارند .
ماده ۴ : جوانان غیرایرانی واجد شرایط ، به تشخیص شورای باشگاه ، می توانند به مدت ۲ سال عضو وابسته باشگاه باشند و تمدید عضویت به تشخیص شورای باشگاه ، بلامانع است .
ماده ۵ : دانشمندان و پژوهشگران ایرانی و غیرایرانی ، که در چهارچوب اهداف باشگاه خدمات ارزنده یا آثار برجسته ای داشته باشند ، با پیشنهاد شورای باشگاه و تأیید هیأت امناء بدون رعایت شرط سنی .

ماده ۶ : تقاضای کتبی عضویت پس از وصول و طی مراحل لازم ، در شورای باشگاه مطرح ، و در صورت تصویب شورا و تأیید رئیس باشگاه ، مورد پذیرش قرار گرفته ، برای متقاضی کارت عضویت به مدت ۲ سال صادر خواهد شد .

ماده ۷ : بروز هریک از موارد زیر منجر به لغو عضویت خواهد شد :
۱-۷ : از دست دادن یکی از شرایط ماده ۱ یا سپری شدن مدت عضویت
۲-۷ : وقفه تحصیلی غیرموجه ، یکسال تحصیلی و بیشتر ، در مقطع دبیرستان یا دانشگاه .
۳-۷ : ارتکاب هر عملی که موجب تعلیق یا اخراج از دانشگاه و یا مدرسه ، براساس آیین نامه های انضباطی یا محکومیت در مراجع ذیصلاح قضایی ، گردد .
۴-۷ : عدم تبعیت از مقرارت باشگاه .

تبصره : شورای باشگاه ، مرجع صالح برای تشخیص بندهای چهارگانه فوق می باشد .
۵-۷ : دستور کتبی رییس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر لغو عضویت .
این آیین نامه در ۷ ماده . ۲۹ بند و ۵ تبصره ، در جلسات مورخ ۱۵/۴/۷۸ و ۱۹/۵/۷۸ هیأت امناء باشگاه پژوهشگران جوان تصویب ۷ و جایگزین آیین نامه قبلی مصوب جلسه ۳/۷/۷۷ گردیده است .

دفتر باشگاه پژوهشگران جوان واحد ابهر
عملکرد دفتر باشگاه بشرح زیر خلاصه ذکر می شود :

۱). ارسال اطلاعیه و فرمهای عضویت به کلیه مدارس منطقه و آموزش و پرورش شهرستانهای ابهر ، خرمدره ، سلطانیه جهت آشنایی هر چه سریعتر با باشگاه پژوهشگران جوان و درخواست لیست اسامی دانش آموزان ممتاز و واجد شرایط جهت عضویت . نصب اطلاعیه های باشگاه در تابلو اعلانات دانشگاه جهت اطلاع دانشجویان علاقمند .
۲). تشکیل چند جلسه توجیهی برای دانش آموزان ممتاز و دانش آموزان مدارس سماء .

۳). جمع آوری و تکمیل و تنظیم مدارک دریافتی از درخواست کنندگان واجد شرایط عضویت .
۴). ارسال مدارک تنظیم شده به تهران جهت بررسی و انجام سایر اقدامات لازم .
۵). رفع نواقص از پرونده هایی که از باشگاه در تهران عودت داده می شود و ارسال مجدد اینگونه پرونده ها به باشگاه پژوهشگران پس از اصلاح و تکمیل آنها و انجام مکاتبات و تماس تلفنی با باشگاه پژوهشگران در تهران .

۶). تحویل کارت عضویت اعضاء پذیرفته شده و تکمیل فرمهای مربوطه و ارسال انها به باشگاه پژوهشگران در تهران .
۷). تماس مکرر با کلیه اعضاء دانش اموز باشگاه پژوهشگران جوان و مطلع ساختن آنان از اردوهای دانش آموزی جوانه های ایمان نوشهر و گلواژه های پژوهش ۸۰ و همایشهای امام علی (ع) و امام مهدی (عج) و توزیع برگه های فراخوان و ثبت نام و رهنمودهای مربوط به شرکت در این اردوها همایش ها با توجه به هماهنگیهای لازم با باشگاه پژوهشگران در تهران و دبیرخانه منطقه ۲ .

۸). اعزام ۱۰ تن از دانش آموزان عضو باشگاه به اردوی جوانه های ایمان نوشهر و اعزام ۹ تن از دانش آموزان عضو باشگاه به اردوی گلواژه های پژوهش ۸۰ رامسر به سرپرستی دو نفر همراه با یک مینی بوس از طرف دانشگاه اعزام ۵ نفر از دانش آموزان به همایش امام علی (ع) به سرپرستی یک نفر و اعزام ۶ نفر از اعضاء به همایش امام مهدی (عج) به تبریز به سرپرستی یک نفر از طرف دانشگاه که شایان ذکر است که در این همایش ۴ نفر از اعضاء باشگاه واحد ابهر مقاله ارائه داده بودند و مقام اول و سوم را نیز اعضاء باشگاه واحد ابهر کسب کردند .

۹). برگزاری همایش دانش آموزی شیمی با شرکت ۱۸ عضو باشگاه و ارائه ۱۲ مقاله در تاریخ ۲ آذر ماه ۱۳۷۸ .
۱۰). تشکیل جلسات روش تحقیق برای اعضاء باشگاه در دانشگاه و اهداء کتاب به اعضاء در مناسبتهای مختلف از طرف ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر و معاونت محترم پژوهش دانشگاه واحد ابهر .

۱۱). برگزاری شب شعر توسط اعضاء باشگاه پژوهشگران جوان و دانشجویان اهل ادب در موضوعات مختلف تحت عنوان امام علی (ع) و فلسطین .
۱۲). برگزاری سخنرانیها و میزگردهایی تحت عنوان زیست شناسی ، نجوم شناسی توسط اعضاء باشگاه و اهداء جوایز به سخنرانان از طرف ریاست محترم واحد و معاونت محترم پژوهش .

ـ شایان ذکر است که اعضاء باشگاه پژوهشگران جوان با ارائه کارت عضویت خود می توانند همانند دانشجویان واحد دانشگاهی از امکانات موجود در دانشگاه از جمله امکانات کامپیوتری ، کتابخانه ، لابراتور زبان ( کتابهای آموزش زبان ) و مراجعه به دفتر مشاوره و اساتید واحد دانشگاهی استفاده نمایند .

بخش اول
آئین نامه اجرای طرح های پژوهشی اعضاء
« باشگاه پژوهشگران جوان »

مقدمه : براساس بند دو از ماده دوم اساسنامه باشگاه و با توجه به شرح وظایف مدیر امورعلمی ـ پژوهشی باشگاه پژوهشگران جوان ، برای توسعه تحقیقات و حمایت از محققین این باشگاه طبق ضوابط و مقررات زیر از طرح های پژوهشی اعضاء باشگاه با هماهنگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی حمایت و پشتیبانی می شود .

ماده ۱ : ارائه دهنده طرح تحقیقاتی خود را به صورت مکتوب در فرم های تعیین شده باشگاه که هماهنگ با فرمهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی است ، تنظیم و جهت بررسی به دفتر باشگاه واحد دانشگاهی مربوط ارائه تا توسط این دفتر به شورای پژوهشی واحد جهت ارزیابی و داوری ارسال گردد .
ماده ۲ : اعضاء دانشجو در مقطع کارشناسی و همچنین اعضاء غیردانشجو باید یک نفر عضو هیئت علمی را به عنوان مجری طرح انتخاب نمایند .
تبصره ۱ : مجری طرح به پیشنهاد عضو ، بایست از واحد دانشگاه ازاد اسلامی خود عضو انتخاب شود.

تبصره ۲ : مجری طرح لازم است موافقت خود را جهت قبول مسئولیت بعنوان مجری طرح ، کتباً اعلام نماید .
تبصره ۳ : اعضاء دانشجو در مقطع تحصیلی بالاتر از کارشناسی می توانند بعنوان مجری طرح باشند و می بایست یکی از اعضاء هیئت علمی نیز بعنوان استاد مشاور طرح با رضایت کتبی ایشان معرفی شود.

ماده ۳ : دفاتر باشگاه موظف هستند نتیجه بررسی ( تأئید یا رد ) شورای پژوهشی واحد را به همراه طرح پژوهشی عضو و فرمهای ارزیابی طرح به معاونت پژوهشی و فن آوری باشگاه در تهران ارسال نمایند .
تبصره ۴ : برای طرحهای زیر پنج میلیون ریال حداقل نظر یک داور و برای طرحهای بالای پنج میلیون ریال حداقل نظر دو داور نیاز است .
ماده ۴ : معاونت پژوهشی و فن آوری باشگاه پس از بررسی و تأئید طرح های رسیده از دفاتر و نیز پس از اخذ مجوز لازم از شورای باشگاه و تعیین نحوه تأمین اعتبار آن ، درخصوص اجرای طرح های اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

ماده ۵ : اتخاذ تصمیم نهایی در مورد محل و نحوه انجام طرح های مشترک تأئید شده شورای باشگاه به عهده معاونت پژوهشی و فن آوری باشگاه می باشد که با همکاری معاونت پژوهشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و رؤسای دفاتر باشگاه صورت می گیرد .

ماده ۶ : طرح تأئید شده باشگاه ، پس از تعیین کلیه موارد مربوطه ، از طرف ریاست باشگاه به دفاتر مربوطه جهت اجرا ابلاغ می شود .
ماده ۷ : واحدهای دانشگاه ازاد اسلامی ، موظف به عقد قرارداد و همکاری با مجریان طرح های تصویب شده باشگاه می باشند و بودجه طرح مصوب مانند سایر طرحهای پژوهشی طبق آئین نامه طرح های پژوهشی دانشگاه از محل بودجه پژوهشی واحد یا از محل اعتبارات ویژه استعدادهای درخشان که بنابر دستور ریاست دانشگاه در اختیار باشگاه گذاشته می شود ، تأمین می گردد .

ماده ۸ : اعتبارات مصوب ، با توجه به برنامه زمانبندی طرح و به نسبت پیشرفت کار ، پس تأئید مدارک لازم توسط دفاتر باشگاه از طرف واحد دانشگاهی ( معاونت پژوهشی ) در اختیار مجری طرح قرار می گیرد .

ماده ۹ : مجری طرح پس از دریافت ابلاغ تصویب نهایی از دفتر باشگاه در واحد دانشگاهی . موظف به اجرای طرح براساس تقویم زمانی می باشد . در هر مرحله گزارش پیشرفت کار و در خاتمه کار تحقیقاتی ، گزارش نهایی از کل طرح را به صورت مکتوب جهت بررسی ، تذئید و اقدام لازم به دفتر باشگاه واقع در واحد دانشگاهی مربوط تحویل می نماید .
ماده ۱۰ : چنانچه مجری طرح ظرف مدت حداکثر سه ماه از تاریخ ابلاغ تصویب بدون عذرموجهی نسبت به شروع طرح پژوهشی اقدام نکند ، یا پیشرفت کار با تشخیص دفتر باشگاه براساس برنامه زمانبندی نباشد ، براساس بررسی و اعلام نظر دفاتر باشگاه در واحدهای دانشگاهی می باشند و ارزیابی گزارشهای مرحله ای طرح در شورای پژوهشی واحد انجام و نتیجه در هر مرحله به باشگاه در تهران ارسال می شود .

ماده ۱۲ : شورای پژوهشی واحد گزارش نهایی طرح را پس از بررسی اولیه جهت تأیید به معاونت پژوهشی و فن آوری باشگاه ارسال می نماید . پیگیری این امر بعهده دفتر باشگاه در آن واحد می باشد .

ماده ۱۳ : گزارش عملکرد سالیانه واحدهای دانشگاهی درخصوص اجرای این آئین نامه در شورای معاونین پژوهشی کل واحدها و نیز اجلاس سراسری رؤسا واحدها ( شورای مرکزی ) مطرح و واحدهای برتر از امتیازات ویژه پژوهشی برخوردار می شوند .
این آئین نامه در ۱۳ ماده و ۴ تبصره در بیست و ششمین جلسه هیات امناء باشگاه پژوهشگران جوان در تاریخ ۲۱/۸/۸۱ به تصویب رسیده است و قابل اجرا می باشد .

دکتر عبدا… جاسبی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

نحوه برگزاری کارگاه های روش تحقیق
پژوهشهای کلاستیک و سیستماتیک در جهان امروز از قویترین ابزار ایجاد تکنولوژی برتر و پیشرفته می باشد . تکنولوژی محصول پژوهش کلاسیک و سیستماتیک است و اهمیت پژوهش بسیار واضح است . پژوهش می تواند به عنوان رکن جدائی ناپذیر نظام آموزشی مورد توجه قرار گیرد و با اتخاذ روشهای مؤثر می توان ترتیبی اتخاذ نمود که نوآموزان را از بدو ورود به نظام آموزشی به پژوهش و پژوهشگری آشنا ساخت و آنها را با روحیه کنجکاوی ، پژوهشگری ، خلاقیت ، جسارت و سماجت علمی تربیت نمود . در امر پژوهش نباید انتظار داشت که در کوتاهترین زمان ممکن نتایج سریع حاصل گردد و به مرحله اجرا گذاشته شود . برگزاری کارگاههای روش تحقیق به منظور آشنائی نوآموزان با امر پژوهش و روش های تهیه طرحهای تحقیقاتی می باشد که لازم است اعضاء باشگاه در دوره عضویت خود حداقل در یکی از این کارگاهها شرکت نمایند . بدین منظور امید است شعب و دفاتر نسبت به برگزاری کارگاهها روش تحقیق با توجه به موارد ذیل اقدام نمایند .

۱ـ فرم فراخوان و ثبت نام :

۲- تعیین گروه مدرسین و برنامه کارگاه :
دو برنامه پیشنهادی ارائه شده می توانند بعنوان نمونه برای ارائه موضوعات کارگاه روش تحقیق در نظر گرفته شود . این برنامه ها می توانند با توجه به نظر مدرسین قابل تغییر باشند . بهتر است براساس انواع گروههای آموزشی کارگاههای روش تحقیق تشکیل گردد . در این خصوص بهتر است از اعضای هیئت علمی واحدهای دانشگاه ازاد جهت تدریس براساس توانائی و علاقه آنها دعوت به همکاری شود .
الف ـ برنامه اول ( براساس سه روز کامل )

روز اول مدت زمان
۱ـ کلیات روش تحقیق ۴۵ دقیقه
۲ـ انتخاب موضوع ۴۵ دقیقه
۳ـ عنوان ۳۰ دقیقه
۴ـ بیان مسئله ۳۰ دقیقه

ـ کار گروهی ۹۰ دقیقه
ـ گزارش کار گروهی ۳۰ دقیقه
۵ـ بررسی فنون و اطلاعات موجود ۶۰ دقیقه
۶ـ اهداف و فرضیات ۶۰ دقیقه

اضافه می شود ساعات پذیرش ، پذیرائی ، نهار ، نماز و ………………………. به اوقات ذکر شده .
روز دوم مدت زمان
ـ کار گروهی ۶۰ دقیقه
ـ گزارش کار گروهی ۳۰ دقیقه
۷ـ آزمون زمینه و حجم نمونه ۴۵ دقیقه
۸ـ خطاهای اندازه گیری ۴۵ دقیقه

۹ـ آمار توصیفی و احتمالات ۶۰ دقیقه
ـ کارگروهی ۹۰ دقیقه
ـ گزارش کارگروهی ۶۰ دقیقه
۱۰ـ حل تمرین و متدولوژی ۶۰ دقیقه

۱۱ـ مفهوم توزیع و برآورد ۶۰ دقیقه
اضافه می شود ساعات پذیرش ، پذیرائی ، نهار ، نماز و ………………………. به اوقات ذکر شده .
روز سوم مدت زمان
۱۲ـ اخلاق در پژوهش ۴۵ دقیقه
۱۳ـ مطالعه موردی ۴۵ دقیقه
ـ کار گروهی ۶۰ دقیقه
ـ گزارش کار گروهی ۳۰ دقیقه

۱۴ـ روش کار ، برنامه زمانبندی ، بودجه بندی و جدول کانت ۶۰ دقیقه
۱۵ـ مدیریت ۴۵ دقیقه
۱۶ـ گزارش نویسی و انتشار نتایج ۶۰ دقیقه
ـ کار گروهی ۶۰ دقیقه

ـ گزارش کار گروهی ۶۰ دقیقه
اضافه می شود ساعات پذیرش ، پذیرائی ، نهار ، نماز و ………………………. به اوقات ذکر شده .
این برنامه کارگاه براساس سه روز کامل ( به طور مثال روزهای چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه ) می باشد که در کنار برنامه ارائه شده نیاز به برگزاری کلاس آشنائی با نحوه استفاده از اینترنت برای فعالیتهای پژوهشی می باشد .

ب ـ برنامه دوم ( براساس ۴ نصفه روز در بعداز ظهرها )
روز اول مدت زمان
۱ـ اهداف و کلیات محتوای دوره ۳۰ دقیقه
۲ـ ضوابط انتخاب موضوع ۳۰ دقیقه
۳ـ عنوان مورد تحقیق ۳۰ دقیقه
۴ـ بیان مسئله ۳۰ دقیقه

۵ـ بازنگری منابع و اطلاعات موجود ۶۰ دقیقه
ـ کار گروهی و اعلام گزارش مربوطه ۶۰ دقیقه
اضافه می شود ساعات پذیرش ، پذیرائی ، نهار ، نماز و ………………………. به اوقات ذکر شده
روز دوم مدت زمان

۶ـ اهداف کلی و اختصاصی و فرضیات ۳۰ دقیقه
ـ کار گروهی ۴۵ دقیقه
۷ـ متغیرهای تحقیق ۳۰ دقیقه
۸ـ وضعیت متغیرهای مقیاس سنجش ۳۰ دقیقه

۹ـ روش های پژوهش ۳۰ دقیقه
ـ کار گروهی ۷۵ دقیقه
اضافه می شود ساعات پذیرش ، پذیرائی ، نهار ، نماز و ………………………. به اوقات ذکر شده
روز سوم مدت زمان
۱۰ـ نمونه گیری و روشهای انجام آن ۳۰ دقیقه
۱۱ـ آمار طبقه بندی اطلاعات و نمایش داده ها ۳۰ دقیقه

۱۲ـ شاخصهای پراکندگی ۳۰ دقیقه
ـ کار گروهی و اعلام گزارش مربوطه ۹۰ دقیقه
۱۳ـ جمع آوری داده ها و اطلاعات مورد نیاز ۳۰ دقیقه

۱۴ـ قضاوتهای آماری آزمون فرضیه ۳۰ دقیقه
اضافه می شود ساعات پذیرش ، پذیرائی ، نهار ، نماز و ………………………. به اوقات ذکر شده
روز چهارم مدت زمان
۱۵ـ ارزیابی و اعتبارسنجی ۴۵ دقیقه
ـ کار گروهی ۴۵ دقیقه

۱۶ـ بکارگیری و انتشار نتایج بودجه و مدیریت ۳۰ دقیقه
۱۷ـ گزارش نویسی ۳۰ دقیقه
ـ کار گروهی و گزارش نهائی ۶۰ دقیقه
اضافه می شود ساعات پذیرش ، پذیرائی ، نهار ، نماز و ………………………. به اوقات ذکر شده

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.