مقاله سنجش میزان رضایت مندی ارباب رجوع از نحوه ارائه خدمات دستگاه ها اجرایی استان زنجاندر سال ۱۳۸۹ به روش csm
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله سنجش میزان رضایت مندی ارباب رجوع از نحوه ارائه خدمات دستگاه ها اجرایی استان زنجاندر سال ۱۳۸۹ به روش csm دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله سنجش میزان رضایت مندی ارباب رجوع از نحوه ارائه خدمات دستگاه ها اجرایی استان زنجاندر سال ۱۳۸۹ به روش csm کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش میزان رضایت مندی ارباب رجوع از نحوه ارائه خدمات دستگاه ها اجرایی استان زنجاندر سال ۱۳۸۹ به روش csm،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله سنجش میزان رضایت مندی ارباب رجوع از نحوه ارائه خدمات دستگاه ها اجرایی استان زنجاندر سال ۱۳۸۹ به روش csm :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
امروزه میزان رضایت مندی ارباب رجوع از نحوه ارائه خدمات دستگاه های اجرایی مدیران را در امر ارائه مناسب خدمات یاری می نماید. هدف از سنجش میزان رضایت مندی ارباب رجوع از نحوه ارائه خدمات دستگاه های اجرایی برقراری ارتباط و دخیل نمودن ارباب رجوع در ارائه هر چه بهتر خدمات و همچنین ارتقاء سطح کیفی آن می باشد. نوع پژوهش کاربردی و پژوهش به روش توصیفی می باشد و همچنین ابزار تحقیق میدانی و با کمک گرفتن از طراحی پرسشنامه انجام گردیده است. جامعه آماری در این تحقیق، کلیه مراجعین (ارباب رجوع) دستگاه های اجرایی در سطح استان زنجان بوده اند. میانگین ارباب رجوع هر دستگاه در طول یکسال از هر دستگاه استعلام شد. سپس با تقریب مناسب، تعداد حجم مناسب برای نمونه آماری طرح، عدد۷۰۰۰ نفر بدست آمد. روش مورد استفاده برای سنجش رضایت ارباب رجوع، CSM می باشد. نتایج مهم تحقیق براساس نظرات ارباب رجوع سطح ارائه خدمات در حد توان افزایش می یابد تا رضایتمندی ارباب رجوع را به دنبال داشته باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.