مقاله بررسی تاثیر سیستم های مدیریت و کنترل مکانیزه ناوگان بر بهبود شاخص هایعملکردی سیستم های حمل و نقل عمومی (مطالعه مورد: شرکت واحداتوبوسرانی اصفهان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر سیستم های مدیریت و کنترل مکانیزه ناوگان بر بهبود شاخص هایعملکردی سیستم های حمل و نقل عمومی (مطالعه مورد: شرکت واحداتوبوسرانی اصفهان) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر سیستم های مدیریت و کنترل مکانیزه ناوگان بر بهبود شاخص هایعملکردی سیستم های حمل و نقل عمومی (مطالعه مورد: شرکت واحداتوبوسرانی اصفهان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر سیستم های مدیریت و کنترل مکانیزه ناوگان بر بهبود شاخص هایعملکردی سیستم های حمل و نقل عمومی (مطالعه مورد: شرکت واحداتوبوسرانی اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر سیستم های مدیریت و کنترل مکانیزه ناوگان بر بهبود شاخص هایعملکردی سیستم های حمل و نقل عمومی (مطالعه مورد: شرکت واحداتوبوسرانی اصفهان) :
تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
این مقاله با هدف برسی تأثیر پیادهسازی سیستمهای مدیریت و کنترل مکانیزه ناوگان بر بهبود شاخصهای عملکردی سیستمهای حمل و نقل عمومی درون شهری تهیه و تدوین گردیده است. شرکت واحداتوبوسرانی اصفهان و حومه با همکاری ارگانهای مختلف شهرداری جهت تحقق اهداف مذکور مطالعات گستردهای را در خصوص پیادهسازی سیستمAVL و ایجاد مرکز مدیریت و نظارت مکانیزه ناوگان انجام داد و با توجه به نتایج بسیار مثبت آن در بهبود شاخصهای عملکردی اتوبوسرانی، خود را ملزم به بکارگیری این تکنولوژی نمود. این شرکت در سال ۹۰ و برای اولین بار در سطح کشور حدود ۵۰ ناوگان فعال خود را به سیستم AVL مجهز و تحت نظارت مکانیزه درآورد. این سیستم تأثیر قابل توجهای را در بهبود شاخصهای عملکردی داشته است. این شاخصها عبارتند از سرعت اتوبوس، تعداد سرویس، سر فاصله زمانی، زمان توقف در مبدآ و مقصد، زمان سوار و پیاده شدن مسافر، سرعت و بهنگامی ارتباط با راننده در موارد حاد، گزارشهای تقاضای سفر در ایستگاه که به صورت مستقیم و غیر مستقیم ارزیابی متوازن BSC در نظر گرفته شده ومورد محاسبه و تحلیل قرار میگیرد. این شاخصها به عنوان نمونه در خط ۲۳ (میدان جمهوری اسلامی میدان انقلاب) مورد ارزیابی قرار گرفتهآند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.