مقاله تاثیر نوآوری بر رضایت مشتری و وفاداری بر برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیر نوآوری بر رضایت مشتری و وفاداری بر برند دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر نوآوری بر رضایت مشتری و وفاداری بر برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر نوآوری بر رضایت مشتری و وفاداری بر برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیر نوآوری بر رضایت مشتری و وفاداری بر برند :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف از این تحقیق بررسی تاثیر نوآوری بر رضایت مشتری و وفاداری بر برند است. جامعه آماری تحقیق دانشجویان دانشگاههایسراسری، پیام نور و آزاد و علمی، کاربردی تبریز میباشند که نمونه مورد نیاز با استفاده از نمونه گیری طبقه ای و نمونه گیری تصادفی و از طریق فرمول کوکران و جدول مورگان( ۱۸۳ نفر) انتخاب شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از همبستگی پیرسون و رگرسیون دو متغیره استفاده شده است. نتایج تحقیق حاوی این مطلب بود که نوآوری تاثیر مثبتی بر رضایت مشتری و وفاداری بر برند دارد. همچنین رضایت مشتری بر وفاداری بر برند تاثیر مثبتی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.