مقاله بررسی رابطه بین فرسودگی شغلی و کیفیت خدمات در بانک رفاه استان گلستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه بین فرسودگی شغلی و کیفیت خدمات در بانک رفاه استان گلستان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین فرسودگی شغلی و کیفیت خدمات در بانک رفاه استان گلستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین فرسودگی شغلی و کیفیت خدمات در بانک رفاه استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین فرسودگی شغلی و کیفیت خدمات در بانک رفاه استان گلستان :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
در پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین فرسودگی شغلی و کیفیت خدمات در بانک رفاه استان گلستان پرداخته شده است. در این راستا فرسودگی شغلی بر مبنای الگوی مسلش و کیفیت خدمات بر مبنای الگوی سروکوال مورد بررسی قرار گرفته است. این تحقیق از نظر روش پیمایشی و همبستگی بوده و جامعه مورد مطالعه ۱۳۲ نفر از کارکنان و ۳۸۴ نفر از مشتریان بانک بوده و روش نمونهگیری تصادفی ساده بوده است. نتایج حاصل از تحقیق عبارتند از اینکه بین خستگی هیجانی و کیفیت خدمات رابطه معناداری وجود دارد و بین مسخ شخصیت و بین فقدان موفقیت فردی و کیفیت خدمات رابطه معناداری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.