مقاله بررسی کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بیمه تامین اجتماعیبراساس مدل (سروکوال)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بیمه تامین اجتماعیبراساس مدل (سروکوال) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بیمه تامین اجتماعیبراساس مدل (سروکوال)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بیمه تامین اجتماعیبراساس مدل (سروکوال)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بیمه تامین اجتماعیبراساس مدل (سروکوال) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر کیفیت خدمات بیمه تامین اجتماعی بر رضایت مشتریان انجام شده است که این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش همبستگی – توصیفی است. با اقتباس از مدل سروکوال به این نتایج رسیدیم که انتظارات مشتریان از عوامل ملموس، قابلیتاطمینان، پاسخگویی، تضمین، همدلی بالاتر از ادراک آنان و شکاف خدماتی موجود بیانگر نارضایتی مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده توسطبیمه تامین اجتماعی است.تعداد نمونه طبق کوکران ۳۸۵ نفر بر آورد وبرای جمع آوری داده ها از پرسشنامه و به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آماراستنباطی و فرمول یو من ویتنی جهت آزمون فرضیه ها استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.