مقاله بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران (مطالعه موردی)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران (مطالعه موردی) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران (مطالعه موردی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران (مطالعه موردی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران (مطالعه موردی) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
بسیاری از مسایل و بحرانها منجر به صدمه مادی می شود که به نوع برخورد سازمان با بحران بستگی دارد. ارتباطی دقیق و مناسب ، آسیبهای احتمالی را کاهش داده و اطمینان افراد را بدست می آورد. ارتباط نادرست در طول یک بحران ، می تواند در بخشهای مختلف سازمان ایجاد شک و تردید نماید.تصویری که با تلاش و کوش فراوان در طی سالها بوجود آمده است ،می تواند در طی چند ساعت به کلی از بین برود. در شرایط بحرانی اکثر ارتباطات متناقض و بسیاری از اطلاعات مبادله شده نادرست هستند. بعضی از سازمانها و انسانها به دلیل ترس، اطلاعات را مخفی می کنند. این نوع مسائل ارتباطات را در سازمان کاهش میدهد و باعث آسیبهای جدی به سازمان می شود. تحقیقات نشان می دهد که فقدان ارتباط موثر میان تصمیم گیرندگان و مجریان ،از موثرترین علل ناکامی سازمانها در کنترل بحران و کاهش لطمات و تاثیرات منفی آن است. تحقیق حاضر به بررسی نقش ارتباطات در مدیریت بحران استان آذربایجان غربی می پردازد که جامعه آماری این پژوهش ادارات مدیریت بحران استان آذربایجان غربی می باشد. این پژوهش بر اساس دادهای آماری جمع آوری شده در سال ۹۱ از جامعه آماری متشکل از ۴۸ نفر از مدیران و کارشناسان بحران استان آذربایجان غربی انجام شده است. نتایج این تحقیق نشان می دهد که بین انواع ارائه اطلاعات؛ اطلاعات صحیح و مناسب، اطلاعات کامل (جامع و مانع )، بین شیوه و کانال های ارتباطی ،بازخورد مناسب، ارائه اطلاعات سریع و به هنگام رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.