مقاله بررسی تاثیر رویکردهای نوین بازاریابی (فرصت ها-تهدیدها) در جذب گردشگران ورزشی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر رویکردهای نوین بازاریابی (فرصت ها-تهدیدها) در جذب گردشگران ورزشی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر رویکردهای نوین بازاریابی (فرصت ها-تهدیدها) در جذب گردشگران ورزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر رویکردهای نوین بازاریابی (فرصت ها-تهدیدها) در جذب گردشگران ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر رویکردهای نوین بازاریابی (فرصت ها-تهدیدها) در جذب گردشگران ورزشی :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
درتحقیق حاضر راه کارها و موانع نوین جذب توریسم ورزشی از دیدگاه مدیران بازاریابی مورد بررسی قرار گرفته است. تعداد n=251 نفر از ورزشکاران و حامیان مالی ورزشی به عنوان نمونه آماری تحقیق انتخاب شدند. به منظور ارزیابی رویگردهای نوین بازاریابی ورزشی از پرسشنامه تخصصی توریسم ورزشی آمینو و همکاران (۲۰۰۹) که شامل شش خرده مقیاس مکان مسابقات، فاصله، نوع وسیله نقلیه ، طول زمان برگزاری، میزان هزینه و جاذبه های شهری می باشد، استفاده گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز آزمون t و ضریب همبستگی پیرسون استفاده گردید ( ۰/۰۵ P ) نتایج تحقیق نشان داد که هزینه (۴۸/۳۱%)، فاصله (۴۲/۷۲ %) و جاذبه های شهری (۴۱/۳۳ % ) ز مهمترین فاکتورهای جذب توریسم ورزشی می باشد. همچنین همبستگی بالایی بین فاصله ( ۰/۲۶ = r)، هزینه (۰/۲۱=r) با میزان دفعات حضور توریسم های ورزشی مشاهده گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.