مقاله بررسی اثرنسبت تراکم بر عملکرد سیکل استاندارد هوای دیزل و مقایسه آن با سیکل هوا وسوخت در یک فرآیند بر گشت نا پذیر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثرنسبت تراکم بر عملکرد سیکل استاندارد هوای دیزل و مقایسه آن با سیکل هوا وسوخت در یک فرآیند بر گشت نا پذیر دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثرنسبت تراکم بر عملکرد سیکل استاندارد هوای دیزل و مقایسه آن با سیکل هوا وسوخت در یک فرآیند بر گشت نا پذیر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرنسبت تراکم بر عملکرد سیکل استاندارد هوای دیزل و مقایسه آن با سیکل هوا وسوخت در یک فرآیند بر گشت نا پذیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثرنسبت تراکم بر عملکرد سیکل استاندارد هوای دیزل و مقایسه آن با سیکل هوا وسوخت در یک فرآیند بر گشت نا پذیر :
تعداد صفحات:۵
چکیده:
در این تحقیق عملکرد سیکل هوای دیزل و سیکل هوا و سوخت دیزل با استفاده از ترمودینامیک زمان محدود بررسی شده است. در این مدل رابطه غیر خطی بین ظرفیت گرماهای ویژه سیال کاری و دماهای متناظر با آنها، اتلاف اصطکاکی متناظر با سرعت متوسط پیستون، برگشت ناپذیریهایی که حاصل از راندمانهای تراکم و انبساط هستند در نظر گرفته شدهاند رابطه بین توان خروجی و نسبت تراکم و همچنین رابطه بین توان خروجی و راندمان حرارتی سیکل به کمک روشهای عددی و نرمافزار مطلب به دست آمد. نتایج نشان میدهد که سیکل هوا و سخت دیزل مدل نزدیکتری به موتورهای واقعی دیزل است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.