مقاله اثر برند در مدل اکر بر واکنش مصرف کنندگان دو جامعه آماری استانهای خوزستان و فارس


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثر برند در مدل اکر بر واکنش مصرف کنندگان دو جامعه آماری استانهای خوزستان و فارس دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر برند در مدل اکر بر واکنش مصرف کنندگان دو جامعه آماری استانهای خوزستان و فارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر برند در مدل اکر بر واکنش مصرف کنندگان دو جامعه آماری استانهای خوزستان و فارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر برند در مدل اکر بر واکنش مصرف کنندگان دو جامعه آماری استانهای خوزستان و فارس :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در این مقاله یک مدل جهت بررسی عوامل ارزش ویژه برند بر واکنش مصرف کنندگان در دو استان خوزستان و فارس با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری تجزیه تحلیل شد و اینواریانس در دو نمونه استانی مورد ارزیابی قرار گرفت. در طی تحقیق نتایج نشان می دهد ابعاد ارزش برند دارای ارتباط داخلی نیز هست یافته ها همچنین اثبات تأثیر مثبت ارزش ویژه برند بر واکنش مصرف کنندگان را نشان می دهند. این مطالعه منجر به ادبیات ارزش ویژه نام تجاری از طریق آزمایش مدل پیشنهادی با استفاده ا ز دااده های یک نمونه کمک کرده است. در ادامه رهنمودهای مفید برای مدیریت ارزش ویژه برند ارائه کند. مدیران می توانند معیارهای مالی را با شاخصهای ارزش ویژه نام تجاری مبتنی بر مصرف کننده تکمیل کنند تا بتوانند عملکرد نام تجاری را در طول زمان ردیابی کرده و در برابر مارکهای دیگر به قیاس بگذارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.