مقاله شناسایی تاثیر ابعاد درونی برند بر تصمیم خرید بیمه بدنه اتومبیل در میان شرکت های بیمه زنجان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی تاثیر ابعاد درونی برند بر تصمیم خرید بیمه بدنه اتومبیل در میان شرکت های بیمه زنجان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی تاثیر ابعاد درونی برند بر تصمیم خرید بیمه بدنه اتومبیل در میان شرکت های بیمه زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی تاثیر ابعاد درونی برند بر تصمیم خرید بیمه بدنه اتومبیل در میان شرکت های بیمه زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی تاثیر ابعاد درونی برند بر تصمیم خرید بیمه بدنه اتومبیل در میان شرکت های بیمه زنجان :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
پژوهش حاضر باهدف بررسی و شناسایی تاثیر ابعاد درونی برند بر تصمیم خرید بیمه بدنه اتومبیل در میانشرکتهای بیمه زنجان با استفاده از روش تحقیق علی یا پس از وقوع انجامشده است. جامعه آماری پژوهش شاملکلیه صاجبان خودرویی که از خدمات بیمه ای بدنه استفاده کرده اند و با استفاده از طرح نمونه گیری ترکیبی درابتدا با استفاده از روش نمونه گیری غیراحتمالی- قضاوتی چند نمایندگی بیمه در استان زنجان به عنوان نماینده یجامعه انتخاب شده وسپس با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده در هر نمایندگی بیمه پرسشنامه پژوهشبین افراد نمونه به تعداد ۳۸۴ نفر توزیع گردید ابزار جمع آوری اطلاعات شامل پرسش نامه محقق ساخته وشناسایی تاثیر ابعاد درونی برند بر تصمیم خرید بیمه بدنه اتومبیل بوده است. روایی محتوایی و صوریپرسشنامه ها مورد تأیید متخصصان قرار گرفت. پایایی پرسشنامه ها توسط آلفای کرونباخ برای پرسشنامه (۸۵%)تعیین گردید. برای تجزیه و تحلیل از روشهای آماری توصیفی (فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار) و آماراستنباطی (آزمون t تک متغیره با دو گروه مستقل و تحلیل واریانس یک طرفه) و تحلیل مسیر با استفاده از نرم افزار Lizrel استفاده شد. یافته های پژوهش نشان دادکه : ابعاد (نشانه) درونی برند به تصمیم به خرید بیمه بدنه اتومبیل تاثیر معنا داری دارد. شهرت شرکت به تصمیم به خرید بیمه بدنه اتومبیل تاثیر معنا داری دارد. بررسی هایرسانه ای تصمیم به خرید بیمه بدنه اتومبیل تاثیر معنا داری دارد. ویژگی های خدمات به تصمیم به خرید بیمهبدنه اتومبیل تاثیر معنا داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.