مقاله تاثیر فعالیت های بدنی منتخب بر خودپنداره بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر ۱۲-۸ ساله دختر


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر فعالیت های بدنی منتخب بر خودپنداره بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر ۱۲-۸ ساله دختر دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر فعالیت های بدنی منتخب بر خودپنداره بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر ۱۲-۸ ساله دختر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر فعالیت های بدنی منتخب بر خودپنداره بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر ۱۲-۸ ساله دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر فعالیت های بدنی منتخب بر خودپنداره بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر ۱۲-۸ ساله دختر :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر تعیین تاثیر فعالیت های بدنی منتخب بر خود پنداره بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیردختر بود. به همین منظور با اجرای یک تحقیق نیمه تجربی، از بین کلیه دانش آموزان کم توان ذهنی ۸ تا ۱۲ ساله دخترمستقر در مدرسه استثنایی آفرینش شهرستان بابل تعداد ۲۴ نفر به صورت تصادفی انتخاب شدند و به صورت تصادفی سادهدر دو گروه ۱۲ نفری تجربی و کنترل قرار گرفتند. سپس گروه تجربی به مدت ۱۸ جلسه و هر جلسه به مدت ۴۵ دقیقه تحتتاثیر فعالیت های بدنی منتخب قرار گرفت. برنامه حرکتی منتخب در این تحقیق، برنامه حرکتی اسپارک بود که شامل فعالیتهای تقویتی، بازی و ورزش برای کودکان است. و گروه کنترل در این مدت به فعالیت های معمول خود مشغول بودند. ابزارجمع آوری داده ها شامل پرسشنامه اطلاعات جمعیت شناختی و پرسشنامه خود پنداره بدنی بود که بعنوان پیش آزمون وپس آزمون بر روی دو گروه اجرا شد. داده ها با استفاده از نرم افزار spss 16 و روش های تحلیل کوواریانس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته ها حاکی از آن است فعالیت های بدنی منتخب بر خودپنداره بدنی و خرده مقیاس های آن در دانشآموزان کم توان ذهنی گروه تجربی تاثیر معنی داری داشته و باعث بهبود آن شده است. لذا با توجه به یافته های این پژوهشپیشنهاد می شود این فعالیت ها در برنامه ی تربیت بدنی مدارس ابتدایی گنجانده شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.