مقاله کاربرد نظریه یادگیری اجتماعیدر تحول سازمان های رسانه ای


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاربرد نظریه یادگیری اجتماعیدر تحول سازمان های رسانه ای دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد نظریه یادگیری اجتماعیدر تحول سازمان های رسانه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد نظریه یادگیری اجتماعیدر تحول سازمان های رسانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد نظریه یادگیری اجتماعیدر تحول سازمان های رسانه ای :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
لطفاً تحول سازمان به عنوان فعالیتی برنامه ریزی شده و پایدار با استفاده از روش های تحلیل و پژوهشی به کمک خود افرادسازمان برای به کارگیری علوم رفتاری به منظور بهبود سیستم ها و تغییر فرهنگ سازمانی به سوی فرهنگی که در آنفرایندهای گروهی و جمعی نهادینه شدهاند، تعریف می شود. افزایش سازگاری بین ساختار، فرایندها، استراتژی، افراد و ایجادتوسعه راه حل های نو و خلاقانه و توسعه توانایی نوسازی، از اهداف تحول سازمانی هستند. یادگیری سازمانی یک فرایند بهمفهوم یادگیری افراد و گروه های درون سازمان و سازمان یادگیرنده به معنی یادگیری سازمان به عنوان سیستم کلی ومحصول آن سازمان است .در این راستا، مقاله حاضر بر آن است که ضمن بیان اهمیت و ضرورت نظریه های یادگیری اجتماعی در مدیریت و تحولسازمان های رسانه ای، به بیان مختصر نقش کاربردی این نظریه ها در یک سازمان رسانه ای یادگیرنده قرن بیست و یکمپرداخته، سپس نظریه یادگیری اجتماعی را به عنوان یک عامل حیاتی در موفقیت و بهسازی یک سازمان رسانه ای معرفینموده، در پایان هم نیز راهکارهای به منظور غلبه بر چالش های موجود بر سر راه ایجاد تحولات سازمانی ارائه نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.