مقاله بررسی چالش ها و محدودیت های موجود در دروس نظری از دیدگاه کارآموزان بخش جراحی عمومی بیمارستان امام رضا (ع)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی چالش ها و محدودیت های موجود در دروس نظری از دیدگاه کارآموزان بخش جراحی عمومی بیمارستان امام رضا (ع) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی چالش ها و محدودیت های موجود در دروس نظری از دیدگاه کارآموزان بخش جراحی عمومی بیمارستان امام رضا (ع)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی چالش ها و محدودیت های موجود در دروس نظری از دیدگاه کارآموزان بخش جراحی عمومی بیمارستان امام رضا (ع)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی چالش ها و محدودیت های موجود در دروس نظری از دیدگاه کارآموزان بخش جراحی عمومی بیمارستان امام رضا (ع) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
مقدمه: گروه جراحی در جهت انجام رسالت ها و وظایف آموزش نظری خود به کارآموزان همواره با مسایل و مشکلاتی دست به گریبان بوده و هست که تداوم آن چالش ها و نارسایی ها، به افت شدید کیفیت آموزش و تدریس منجرخواهد شد. لذا هدف از این مطالعه بررسی چالش های موجود در دروس نظری از دیدگاه کارآموزان بخش جراحی عمومی است روش ها: در این مطالعه توصیفی ساده، ۰۸۱ دانشجوی دختر و پسر مقطع کارآموزی در بخش جراحی عمومی در طی سالهای۹۲-۹۳ طی ۸ ماه در چهار دوره ۹ ماهه مورد مطالعه قرار گرفتند. داده ها با استفاده از پرسشنامه خود ساخته جمع آوری و با آمار توصیفی و روش هایآمار استنباطی شامل آزمون های کی دو، دقیق فیشر، آزمون استودنت برای دو گروه مستقل و یا معادل ناپارامتری آن یعنی آزمون من ویتنی در نرم افزار آماری SPSS تجزیه و تحلیل شد.نتایج: یافته های این پژوهش نشان داد که از نظر آماری اختلاف معنی داری بین دیدگاه دانشجویان از لحاظ جنسیت و بومی و غیر بومی بودن وجود نداشت. اما بین دیدگاه دانشجویان از لحاظ محدود بودن طول دوره، محدودیت زمان برای یادگیری، زمان برگزاری کلاس، انگیزه دانشجویان، افت تحصیلی، حذف تک درس تفاوت معنی داری وجود داشت ولی حداکثر دانشجویان نسبت به آن نظری کاملا موافق داشتند.نتیجه گیری: نتایج حاکی از آن است که حداکثر دانشجویان نسبت به مشکلات و چالش های دروس تئوری نظری کاملا موافق دارند و اینمشکلات را عاملی در جهت افت تحصیلی در طول این دوره ۹ ماهه می دانند و اغلب اقدام به حذف درس مربوطه می کنند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.