مقاله بررسی و مقایسه های استعدادهای چندگانه در مولفه های (فضایی، موسیقی، هستی گرایانه) دانش آموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهرستان کوهدشت


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و مقایسه های استعدادهای چندگانه در مولفه های (فضایی، موسیقی، هستی گرایانه) دانش آموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهرستان کوهدشت دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و مقایسه های استعدادهای چندگانه در مولفه های (فضایی، موسیقی، هستی گرایانه) دانش آموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهرستان کوهدشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و مقایسه های استعدادهای چندگانه در مولفه های (فضایی، موسیقی، هستی گرایانه) دانش آموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهرستان کوهدشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و مقایسه های استعدادهای چندگانه در مولفه های (فضایی، موسیقی، هستی گرایانه) دانش آموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهرستان کوهدشت :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف: از این پژوهش بررسی و مقایسه های استعدادهای چندگانه در مولفه های (فضایی، موسیقی، هستی گرایانه) دانشآموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهرستان کوهدشت در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ می باشد. روش پژوهش: حاضر با توجه به هدف آن زمینه یابی از نوع علی مقایسه ای است. جامعه آماری: در این پژوهش جامعه آماری عبارت است از کلیهدانش آموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهرستان کوهدشت که در در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ مشغول به تحصیل می باشند. نمونه آماری: از میان جامعه آماری دانش آموزان عادی ۶۰ دانش آموز بینا به روش خوشه ای و از جامعه نابینایان نفر با استفاده از نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند. برای برای تجزیه و تحلیل یافته ها از آزمون T مستقل استفاده شده است. نتایج بدست آمده نشان داد که در سه مولفه میان دو گروه تفاوت معناداری وجود دارد. بدین ترتیب که افراد نابینا درمولفه هوشی وجودی (هستی گرایانه) و موسیقی بالاتر از همتایان بینا خود عمل کردند، اما در مولفه هوشی فضایی پایین تر از افراد بینا بودند (P<5%). نتیجه گیری: بر اساس یافته های بدست آمده از این پژوهش، پیشنهاد می شود که به توانمندی های افراد نابینا در زمینه های گوناگون بویژه در زمینه های: موسیقی، هستی گرایانه، که بالاتر از افراد همتای بینای خود عمل کردند، توجه شود همچنین با توجه به هر یک از این توانمندی های امکاناتی در نظر گرفته شود که زمینه هر چه بیشتر استقلال این افراد را در محیط های گوناگون مهیا کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.