مقاله بررسی رابطه هوش کلامی ،دیداری وبین فردی با سبک های مدیریت کلاس معلمان مقطع ابتدایی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه هوش کلامی ،دیداری وبین فردی با سبک های مدیریت کلاس معلمان مقطع ابتدایی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه هوش کلامی ،دیداری وبین فردی با سبک های مدیریت کلاس معلمان مقطع ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه هوش کلامی ،دیداری وبین فردی با سبک های مدیریت کلاس معلمان مقطع ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه هوش کلامی ،دیداری وبین فردی با سبک های مدیریت کلاس معلمان مقطع ابتدایی :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
مقدمه: مدیریت کلاس، یکی از متغیرهای در ایجاد جو مطلوب برای آموزش ویادگیری دانش آموزان است لذا شناخت عوامل موثر بر سبک های مدیریت کلاس به منزله پیش نیاز در طراحی روش های توسعه سبک ها و مهارت های مدیریتی دارای اهمیت فراوانی است. افزون بر آن، امروزه تجهیز معلمان به مهارت های کارآمد هوش چندگانه (کلامی،دیداری وبین فردی) برای توسعه حرفه ای آن ها امری لازم است.هدف : با توجه به خلا پژوهشی در زمینه ارتباط سبک های مدیریت کلاس با هوشی های چندگانه به صورت تفکیکی پژوهش حاضر در جهت پر کردن این خلا به بررسی رابطه و تعیین اثر بخشی هوش کلامی، هوش دیداری و هوش بین فردی بر سبک های مدیریت کلاس انجام گرفته است.روش : روش پژوهش از نوع همبستگی بوده است جامعه آماری شامل تمامی معلمان شهرستان فرخشهر بود که از این میان ۱۰۰ نفر از معلمان پایه دوم،سوم وچهارم با روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای انتخاب شدند و به پرسشنامه های هوش های کلامی ،دیداری وبین فردی و سبک های مدیریت کلاس پاسخ دادند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون همبستگی پیرسون استفاده شد.یافته ها: نتایج نشان داد که همبستگی مثبت و معنی داری بین هوش های کلامی وهوش بین فردی با سبک مداخله گر جود دارد و بین هوش دیداری با این سبک رابطه معنی داری وجود ندارد. همبستگی معنی داری بین سبک تعاملی با متغیر های پیش بین هوش کلامی، بین فردی ودیداری وجود دارد. همچنین بین هوش کلامی و بین فردی با سبک های مدیریت کلاس عدم مداخله گر همبستگی مثبت ومعنی داری وجود دارد.بحث و نتیجه گیری: می توان با تقویت هوش های سه گانه کلامی، بین فردی و دیداری به توسعه و ارتقا سبک های مختلف کلاس داری کمک نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.