مقاله بررسی عوامل موثر بر بازارمحوری و توسعه محصول جدید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی عوامل موثر بر بازارمحوری و توسعه محصول جدید دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر بازارمحوری و توسعه محصول جدید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر بازارمحوری و توسعه محصول جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر بازارمحوری و توسعه محصول جدید :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
کنون به صورت نظری بارها ادعا شده است که عواملی وجود دارند که بر بهبود بازار محوری، فرآیند و توسعه محصول جدید شرکت ها تاثیر داشته و موجب سوق دادن بیشتر عملکرد نیروهای سازمان به سمت بازار و تولید محصولات جدید می شود، اما تحقیقات منظم و تجربی برای درک عمیق تر و اثبات این ادعاها به خصوص در محیطی ایرانی کمتر انجام شده است. لذا هدف تحقیق حاضر بررسی عوامل موثر بر بازارمحوری وتوسعه محصول جدید برای بهبود عملکرد بازرگانی شرکت ها در محیطی ایرانی است. پیچیدگی کسب تخصص در زمینه توسعه ی محصول جدید و بازارمحوری می تواند بسیاری از سازمان ها را در راه رسیدن به موفقیت یاری دهد. پس مطالعه ی پیش رو مقوله ی بازار محوری، فرآیند و توسعه محصول جدید را مورد بحث و بررسی قرار داده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.