مقاله بررسی رابطه اعتماد سازی و مدیریت تعارض با رضایت مشتریان(مورد مطالعه : بانک ملی شهرستان کرمان)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه اعتماد سازی و مدیریت تعارض با رضایت مشتریان(مورد مطالعه : بانک ملی شهرستان کرمان) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه اعتماد سازی و مدیریت تعارض با رضایت مشتریان(مورد مطالعه : بانک ملی شهرستان کرمان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه اعتماد سازی و مدیریت تعارض با رضایت مشتریان(مورد مطالعه : بانک ملی شهرستان کرمان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه اعتماد سازی و مدیریت تعارض با رضایت مشتریان(مورد مطالعه : بانک ملی شهرستان کرمان) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
شدت رقابت در بازار و درک اهمیت حفظ مشتریان برای سازمانها موجب شده که آنها به تدریج به سمت ایجاد و حفظ روابط بلند مدت با مشتریان گام بردارند طبق نظر محققان ، بازاریابی رابطه مند مناسبترین گزینه برای تحقق این امر می باشد ، تحقیق حاضر می کوشد تا رابطه ابعاد بازاریابی رابطه مند شاملاعتمادسازی توسط بانک ، توانایی بانک در مدیریت تعارض ، تعهد و شایستگی جهت تأمین نیازها را بر افزایش رضایت مشتریان بانک ملی شهر کرمان را مورد بررسی قرار دهد . به این منظور دو پرسشنامه ی سنجش بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان تهیه و تدوین گردید که توسط ۳۸۴ مشتری بانک ملیتکمیل گردید . روش آماری رگرسیون و ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن بوده که به وسیله نرم افزار SPSSمورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاکی از آن است که متغیرهای توانایی بانک در اعتمادسازی، تعهد ، مدیریت تعارض و شایستگی بانک در جهت رفع نیازهای مشتریان باعث رضایت آنان در بانک ملی شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.