مقاله ارائه راهکارهایی در جهت برنامه ریزی و بهبود کیفیت خدمات با رویکرد مشتری مداری (مطالعه موردی: سازمان شهرداری منطقه ۳ شهرستان یزد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه راهکارهایی در جهت برنامه ریزی و بهبود کیفیت خدمات با رویکرد مشتری مداری (مطالعه موردی: سازمان شهرداری منطقه ۳ شهرستان یزد) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه راهکارهایی در جهت برنامه ریزی و بهبود کیفیت خدمات با رویکرد مشتری مداری (مطالعه موردی: سازمان شهرداری منطقه ۳ شهرستان یزد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه راهکارهایی در جهت برنامه ریزی و بهبود کیفیت خدمات با رویکرد مشتری مداری (مطالعه موردی: سازمان شهرداری منطقه ۳ شهرستان یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه راهکارهایی در جهت برنامه ریزی و بهبود کیفیت خدمات با رویکرد مشتری مداری (مطالعه موردی: سازمان شهرداری منطقه ۳ شهرستان یزد) :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
کیفیت خدمات چه در بخش خصوصی و چه در بخش عمومی از مسائل راهبردی و حیاتی هر سازمان است. در سازمانهای عمومی از آنجا که کیفیت خدمات به طور مستقیم بر رضایت شهروندان تاثیر گذار است، اهمیتی دو چندان مییابد. مدل سروکوال یکی از مدلهای پذیرفته شده در بررسی کیفیت خدمات میباشد و میتواند به عنوان ابزاری جهت برنامه ریزی کیفیت خدمات به مدیران کمک نماید. تحقیقاتی که با استفاده از ابزار سروکوال صورت گرفته، بیشتر به تحلیل شکاف و اولویت بندی ابعاد میپردازد. میتوان اذعان نمود که در این تحقیق علاوه بر بررسی کلی و راهبردی کیفیت خدمات به بررسی خاصتر آن از طریق اولیت بندی مولفه هایی که از نظر عملکردی دارای کیفیت پایینی هستند، با بهرهگیری از مدل تاپسیس پرداخته میشود که یک راهکار مناسب برای برنامه ریزی کوتاه مدت و افزایش سریعتر رضایت شهروندان میباشد. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها بیانگر این است که بیشترین ضعف سازمان در مولفه های برخورد مودبانه با ارباب رجوع، یاری رساندن به ارباب رجوع در حل مشکلات وی و اختصاص زمان لازم برای انجام فعالیت مربوط به ارباب رجوع میباشد و سازمان باید در کوتاه مدت برنامههای بهبود کیفیت خدمات خود را متوجه این مولفه نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.