مقاله بررسی موانع بکارگیری و گسترش تجارت الکترونیکی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی موانع بکارگیری و گسترش تجارت الکترونیکی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی موانع بکارگیری و گسترش تجارت الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی موانع بکارگیری و گسترش تجارت الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی موانع بکارگیری و گسترش تجارت الکترونیکی :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
با ظهور اینترنت و پیشرفت های فراوان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهان با تغییرات بنیادی روبرو شده است. یکی از این تغییرات پیدایش شیوه نوینی از تجارت با عنوان تجارت الکترونیکی بوده است. این تکنولوژی نوظهور پتانسیل های فراوانی دارد. سازمان ها می توانند با بهره گیری از چنین تکنولوژیی به مزایای اقتصادی فراوانی از جمله بازارهای جدید، تبلیغات آسان تر و وسیع تر، کاهش هزینه ها و به طور خلاصه افزایش بهره وری دست یابند. با این تکنولوژی حتی سازمان ها و شرکت های کوچک نیز می توانند از روند جهانی شدن بهره مند گردند. اما موانعی بر سر راه بکارگیری و گسترش آن وجود دارد. ما در این تحقیق سعی در بررسی موانع بکارگیری و گسترش EC در شرکت های توزیع کننده مواد غذایی داریم. در این پژوهش ابتدا به تعاریف EC، مدل ها و مزایای آن پرداخته و سپس موانع بکارگیری و گسترش EC را بیان می کنیم. موانعی که در این پژوهش بررسی می گردد عبارتند از: ۱- موانع مالی ۲- موانع فنی ۳- موانع فرهنگی ۴- عدم تمایل مشتریان ۵- عدم آمادگی و تمایل رقبا. پس از جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه و تحلیل این داده ها به ارائه راهکارهایی جهت رفع یا حدالمقدور کاهش موانع می پردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.