مقاله مطالعه ی جایگاه برند سازی در استراتژی بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطالعه ی جایگاه برند سازی در استراتژی بازاریابی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطالعه ی جایگاه برند سازی در استراتژی بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه ی جایگاه برند سازی در استراتژی بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطالعه ی جایگاه برند سازی در استراتژی بازاریابی :
تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
مقاله ی حاضر با هدف مطالعه ی توصیفی جایگاه برند در بازاریابی انجام شده است و در پی یافتن پاسخی برای این است که در مراحل برند سازی از ایده تا اجرا چه مواردی باید مد نظر قرار گیرد و نیز گردآوری اطلاعاتی برای افراد علاقمند و دانشجویان در حال ورود به بازار کار و بازشناسی چالش های موجود در آن است. روش تحقیق حاضر بنیادی و نظری و روش گردآوری اطلاعات کتابخانه ای بود. سوال های اصلی پژوهش آن بود که نخستین تاثیر برند بر بازاریابی چیست؟ و مهم ترین ویژگی های برند سازی برای استراتژی بازاریابی کدامند ؟ مهم ترین نتایج حاصله عبارتند از این بود که ایجاد وفاداری در مشتری نخستین تاثیر برند بر بازاریابی است و ویژگی هایی نظیر: ایجاد محبوبیت و هویت، سکونت بر ذهن مشتری و تعهد به مشتری از مهم ترین ویژگی های برند سازی برای استراتژی بازاریابی است. اکنون می توان گفت که برندسازی به عنوان یک استراتژی برای بازاریابی نقش مهمی در باورپذیری و سپس معرفی قابلیت ها، کارکرد و جذابیت یک محصول برای مشتری دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.