مقاله تأثیر رضایت بر وفاداری مشتریان در خریدهای اینترنتی مورد مطالعه: پایانه مسافربری یزد


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر رضایت بر وفاداری مشتریان در خریدهای اینترنتی مورد مطالعه: پایانه مسافربری یزد دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر رضایت بر وفاداری مشتریان در خریدهای اینترنتی مورد مطالعه: پایانه مسافربری یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر رضایت بر وفاداری مشتریان در خریدهای اینترنتی مورد مطالعه: پایانه مسافربری یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر رضایت بر وفاداری مشتریان در خریدهای اینترنتی مورد مطالعه: پایانه مسافربری یزد :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
یکی از بزرگترین اهداف بازاریابی یک به یک ،افزایش وفاداری مشتری است .وفاداری مشتری نشان دهنده درجه ماندگاری مشتری به فروشنده یا یک نشان تجاری خاص است .هدف از انجام این تحقیق بررسی نقش رضایت مشتریان در وفاداری آنها در خرید اینترنتی بلیت از پایانه مسافربری یزد بود. روایی پرسش نامه توسط جمعی از اساتید دانشگاه مورد تأیید قرار گرفت و پایایی آن با محاسبه ضریب الفای کرونباخ ۰/۷۲ بدست آمد.داده های گردآوری شده به کمک روش های آمار توصیفی وهمچنین آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام و نرم افزار استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد در بین متغییرهای مورد بررسی بر وفاداری مشتریان در خرید اینترنتی بلیت، کیفیت وب سایت و سهولت استفاده از آن نقش مثبت و معناداری دارند اما امنیت و پاسخ دهی بر وفاداری مشتریان نقشی ندارند.طبق بررسی های بیشتر علت این امر انحصاری بودن پایانه مسافربری در ارائه خدمات بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.