مقاله بررسی موانع و مشوق های ورود تازه واردان به یک صنعت از دیدگاه مدیریت استراتژیکمطالعه موردی صنعت کاشی و سرامیک


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی موانع و مشوق های ورود تازه واردان به یک صنعت از دیدگاه مدیریت استراتژیکمطالعه موردی صنعت کاشی و سرامیک دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی موانع و مشوق های ورود تازه واردان به یک صنعت از دیدگاه مدیریت استراتژیکمطالعه موردی صنعت کاشی و سرامیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی موانع و مشوق های ورود تازه واردان به یک صنعت از دیدگاه مدیریت استراتژیکمطالعه موردی صنعت کاشی و سرامیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی موانع و مشوق های ورود تازه واردان به یک صنعت از دیدگاه مدیریت استراتژیکمطالعه موردی صنعت کاشی و سرامیک :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
پژوهش حاضر به دنبال بررسی موانع و مشوق های ورود تازه واردان به صنعت کاشی و سرامیک، در سطح شرکت های کاشی و سرامیک اصفهان صورت گرفته است. مطالعه حاضر از نظر هدف، کاربردی و از منظر روش در زمره پژوهش های توصیفی پیمایشی طبقه بندی می شود. در این پژوهش تلاش شد با تکیه بر تجربیات مدیران و کارشناسان صنعت کاشی و سرامیک و سایر منابع اعم از کتب، مجلات، مقالات جدید و; عوامل مؤثر بر ورود تازه واردان شناسایی و با استفاده از پرسشنامه ای که آماده شد به بررسی یک نمونه ۵۲ تایی از مدیران و کارشناسان شرکتهای کاشی و سرامیک اصفهان پرداخته شود.به منظور بررسی فرضیه های پژوهش از آزمون میانگین یک جامعه و به منظور رتبه بندیی مؤلفه ها از آزمون اندازه های تکراری استفاده شده است. در این مطالعه با توجه به گستره پژوهش اثر هفت عامل عمده به عنوان مانع و چهار عامل به عنوان مشوق بر ورود تازه واردان به صنعت کاشی و سرامیک اصفهان مورد بررسی قرار گرفت. نتایج حاصل از پژوهش صورت گرفته تأثیر پنج عامل به عنوان مانع و چهار عامل به عنوان مشوق ورود تازه واردان را مورد تأیید قرار داده است.نتایج آزمون اندازه های تکراری نشان داد که از بین موانع متغیر نیازمندی های سرمایه ای، دسترسی به کانال های توزیع و انتظار تلافی بالاترین رتبه و متغیر تمایز محصول کمترین رتبه و از بین مشوق ها بسترهای محیطی بالاترین رتبه و وضعیت حاکم بر صنعت و نیازمندی های تکنولوژیکی پایین ترین رتبه را دارا می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.