مقاله بررسی میزان کارائی شیوه ی مدیریت متمرکز و غیرمتمرکز در تحقق اهدافآموزش و پرورش از دیدگاه معلمان دوره ی راهنمایی ناحیه ی دو شهرستان ساری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی میزان کارائی شیوه ی مدیریت متمرکز و غیرمتمرکز در تحقق اهدافآموزش و پرورش از دیدگاه معلمان دوره ی راهنمایی ناحیه ی دو شهرستان ساری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی میزان کارائی شیوه ی مدیریت متمرکز و غیرمتمرکز در تحقق اهدافآموزش و پرورش از دیدگاه معلمان دوره ی راهنمایی ناحیه ی دو شهرستان ساری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان کارائی شیوه ی مدیریت متمرکز و غیرمتمرکز در تحقق اهدافآموزش و پرورش از دیدگاه معلمان دوره ی راهنمایی ناحیه ی دو شهرستان ساری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی میزان کارائی شیوه ی مدیریت متمرکز و غیرمتمرکز در تحقق اهدافآموزش و پرورش از دیدگاه معلمان دوره ی راهنمایی ناحیه ی دو شهرستان ساری :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
این پژوهش به منظور بررسی میزان کارائی شیوه ی مدیریت متمرکز و غیر متمرکز در تحقق اهداف آموزش و پرورش از معلمان دوره ی راهنمایی ناحیه ی دو شهرستان ساری انجام شده است. این تحقیق به روش توصیفی (از نوع زمینه یابی) می باشد. جامعه ی آماری این پژوهش شامل کلیه ی معلمان دوره ی راهنمایی ناحیه ی دو شهرستان ساری شامل ۴۷۱ نفر که ۲۸۴ نفر مرد و ۱۷۸ نفر زن و نمونه آماری شامل ۲۱۲ نفر می باشد. شیوه ی نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد. روش های گردآوری اطلاعات شامل مطالعات کتابخانه ای و پرسشنامه مقدماتی و اصلی که روایی و پایایی آن مورد تأیید قرار گرفت. تجزیه و تحلیل داده ها از طریق آمار توصیفی شامل فراوانی، درصد فراوانی، درصد تجمعی و آمار استنباطی شامل آزمون مجذور خی (کای) و آزمون اسمیرونو – کلوموگرو بوده است. هدف این پژوهش این بود که با توجه به شرایط اقلیمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اتخاذ کدامیک از شیوه های متمرکز و نیمه متمرکز کارایی و اثربخشی بیشتری خواهد بود.خلاصه نتایج با توجه به یافته های تحقیق به قرار زیر است:۱- شیوه ی مدیریت متمرکز سبب عدم تعادل سازنده میان سازمان آموزش و پرورش و محیط اقتصادی – اجتماعی می گردد.۲- شیوه مدیریت غیر متمرکز موجب خاقیت و انگیزش می شود.۳- شیوه مدیریت غیر متمرکز در آموزش و پرورش پاسخگوی نیازهای محلی و منطقه ای است.۴- اعمال شیوه غیرمتمرکز در آموزش و پرورش سبب مشارکت بیشتر مردم و مسئولان محلی در امر آموزشی می گردد.۵- اعمال شیوه آموزشی متمرکز موجب تحقق اهداف آموزش و پرورش به صورت کارآمد می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.