مقاله بررسی تأثیر کیفیت خدمات در رضایت مشتریان بانک


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر کیفیت خدمات در رضایت مشتریان بانک دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر کیفیت خدمات در رضایت مشتریان بانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر کیفیت خدمات در رضایت مشتریان بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر کیفیت خدمات در رضایت مشتریان بانک :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
هدف از انجام این تحقیق، بررسی عوامل مؤثر در خدمت رسانی و جلب رضایت مشتریان دربانک های کشور است. اقتصاد و شرایط آن می تواند سبب پیشرفت یا بحران در جوامع مختلف شود.بانکها و مؤسسات مالی به عنوان یکی از مهترین سازمان های دخیل در اقتصاد یک جامعه محسوبمی شوند. لذا توجه به عملکرد آنها و ارائه راه حلهای مناسب باعث موفقیت بانکها و ثبات و پیشرفت اقتصادی در کشور خواهد شد. در این راستا لازم است تا راه حلهای افزایش سرمایه بانک و در مقابلراههای مناسب سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گیرد. بدون تردید مهمترین عامل پیشرفت، توسعه، دوام و رونق یک بانک مشتریان حقیقی و حقوقی بانک می باشد که دوام مؤسسات مالی به این مقولهوابسته است. جلب اعتماد و رضایت مشتریان علاوه بر افزایش تعداد مشتریان، سبب افزایش سرمایه گذاری ها و معاملات مالی خواهد شد. زیرا افراد بانکها را به عنوان ایمن ترین راه سپرده گذاریو مشارکت تجاری می پذیرند. مشتری مداری و خدمت رسانی مناسب، یکی از راهکارهای رضایتمندی مشتریان است. در این تحقیق با بررسی ادبیات بانکداری و بازاریابی، مفاهیم مورد بررسی را تعریف می کنیم. نتایج تحقیق نشان می دهد که بانک ها از طریق افزایش کیفیت خدمات خود می توانند رضایت مشتریان را کسب کنند و به مزیت رقابتی پایدار برسند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.