مقاله رویکرد نوین نگاشت شناخت فازی جهت اولویت بندی اهداف استراتژیک کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رویکرد نوین نگاشت شناخت فازی جهت اولویت بندی اهداف استراتژیک کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رویکرد نوین نگاشت شناخت فازی جهت اولویت بندی اهداف استراتژیک کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رویکرد نوین نگاشت شناخت فازی جهت اولویت بندی اهداف استراتژیک کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رویکرد نوین نگاشت شناخت فازی جهت اولویت بندی اهداف استراتژیک کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی) :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
درفضای کسب وکار کنونی که پیچیدگی، پویایی محیط و غیر قابل پیش بینی بودن از ویژگی های مهم آن بشمار می رود، یکی از جنبه های مهم مدیریت، تصمیم گیری می باشد.در بسیاری از مواقع، مدیران سازمانها در پی شناسایی مهمترین اهداف استراتژیک سازمان خود هستند.موفقیت در شناسایی،ارزیابی و انتخاب گزینه برتر متاثر از توان تصمیم گیرندگان در شناسایی کامل و دقیق معیار های ارزیابی خواهد بود. نگاشت شناختی روشی است که به خوبی می تواند این نیاز مهم در حوزه تصمیم گیری را مرتفع کند. نگاشت شناخت فازی علاوه بر فراهم کردن امکان شناسایی عوامل، جهت معلوم کردن روابط علی بین عوامل و در نهایت اولویت بندی عوامل کمک شایانی میکند.با توجه به تعدد اهداف استراتژیک و نیز عدم قطعیت قضاوت افراد در اولویت بندی آنها، پژوهش حاضر برآن است که اهداف استراتژیک در کارت امتیازی متوازن شرکت پایانه های نفتی جمهوری اسلامی ایران را از منظر فرایند های داخلی رتبه بندی کند و اثرگذارترین هدف استراتژیک از منظر فرایند های داخلی بر روی نتایج و پیامد های این فرایند ها مشخص کند. در این راستا عناصر ورودی، اهداف استراتژیک، همچنین خروجی فرایندها و پیامد ها شناسایی شدند، سپس با محاسبه میزان تاثیر غیر مستقیم هر هدف استراتژیک بر تحقق موفقیت آمیز پیامد ها، اهداف استراتژیک اولویت بندی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.