مقاله تجربیات موثر رهبری و مدیریت تغییر در ایجاد قابلیت های سازمانی برای اجرای موفق پروژه های مهندسی مجدد فرآیندها


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تجربیات موثر رهبری و مدیریت تغییر در ایجاد قابلیت های سازمانی برای اجرای موفق پروژه های مهندسی مجدد فرآیندها دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تجربیات موثر رهبری و مدیریت تغییر در ایجاد قابلیت های سازمانی برای اجرای موفق پروژه های مهندسی مجدد فرآیندها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجربیات موثر رهبری و مدیریت تغییر در ایجاد قابلیت های سازمانی برای اجرای موفق پروژه های مهندسی مجدد فرآیندها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تجربیات موثر رهبری و مدیریت تغییر در ایجاد قابلیت های سازمانی برای اجرای موفق پروژه های مهندسی مجدد فرآیندها :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
سازمان های موفق همواره در پی رشد و بهبود مستمر هستند و یکی از گام هایی که برای دستیابی به این اهداف مورد استفاده قرار می دهند، مهندسی مجدد در تمامی سطوح سازمان به صورت مداوم است. شرکت جنرال الکتریک به عنوان یکی از ده شرکت برتر دنیا رشد مستمر را به عنوان اصلی ترین هدف خود مدنظر قرار داده و فرهنگ تحول را درون سازمان خود نهادینه کرده است. در نتیجه تغییر، به جزء لاینفک و اساسی رفتار سازمانی در این شرکت تبدیل شده و عوامل نرم و سخت در مدیریت تغییر، به خوبی و به صورت موفقیت آمیز در این سازمان پیاده سازی شده است. تأکید جنرال الکتریک در چند دهه اخیر بیشتر بر روی تغییر نرم بوده و مدیریت تغییر را در چهار حیطه ی اساسی کارکنان، فرهنگ، دانش و سبک مدیریتی سازمان دنبال کرده است.در این مقاله سعی شده است در ابتدا به ارائه منابع و قابلیت های مورد نیاز اجرای موفق پروژه های مهندسی مجدد فرآیندها (BPR) در قالب ۲۳ مورد پرداخته، سپس اقدامات مناسبی را که در راستای عوامل نرم مدیریت تغییر، در شرکت جنرال الکتریک انجام شده است مورد بررسی و تحلیل قرار داده و براساس حوزه های پنجگانه مشتری مداری، نوآوری و تحقیق و توسعه، کارکنان،مدیریت و دانش در منابع و قابلیت های کلیدی ذکر شده دسته بندی و به عنوان تجربیات رهبری و مدیریت تغییر موثر در ایجاد قابلیت های سازمانی برای اجرای موفق پروژه های BPR ارائه گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.