مقاله بررسی ابعاد هوشمندی رقابتی در شرکت پتروشیمی استان ایلام
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی ابعاد هوشمندی رقابتی در شرکت پتروشیمی استان ایلام دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی ابعاد هوشمندی رقابتی در شرکت پتروشیمی استان ایلام کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ابعاد هوشمندی رقابتی در شرکت پتروشیمی استان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی ابعاد هوشمندی رقابتی در شرکت پتروشیمی استان ایلام :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
هوشمندی رقابتی، عبارت است از نظارت هدفمند بر محیط رقابتی که سازمانها در آن به فعالیت و رقابت می پردازند با هدف اخذ تصمیمات راهبردی. هوشمندی رقابتی مدیران ارشد سازمانها را در هر اندازه ای که باشند قادر می سازد تصمیمات خود را براساس آگاهی از اطلاعات بازار تاکتیک های سرمایه گذاری در کسب وکار و غیره اتخاذ کنند. مقاله حاضر به منظور بررسی ابعاد هوشمندی رقابتی در شرکت پتروشیمی ایلام می باشد. متغیرهای این پژوهش شامل هوش ساختاری سازمانی، هوش بازار، هوش تکنولوژیکی و هوش اجتماعی استراتژیک به عنوان متغیرهای مستقل می باشند و هوش رقابتی به عنوان متغیر وابسته میباشد. روش تحقیق مورد استفاده در این تحقیق، توصیفی و از نوع همبستگی مدل معادلات ساختاری بوده است. جامعه آماری پژوهش کارکنان پتروشیمی ایلام می باشد که با استفاده از فرمول تعیین حجم نمونه کوکران تعداد ۱۱۱ نفر نمونه برداری انتخاب گردیده است. نهایتاً مجموعه داده ها به کمک نرم افزار LISREL با مدل سازی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان داد که هوشمندی ساختاری اجتماعی، هوشمندی بازار، هوشمندی تکنولوژیکی و هوشمندی اجتماعی استراتژیک با هوشمندی رقابتی دارای ارتباط مثبت و مستقیمی می باشند و در بین چهار متغیر هوشمندی تکنولوژیکی بیشترین تأثیر را دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.