مقاله بررسی آزمایشگاهی تاثیر فیلر آهک بر مدول دینامیکی مخلوط های آسفالتی با استخوان بندی سنگدانه ای SMA
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی آزمایشگاهی تاثیر فیلر آهک بر مدول دینامیکی مخلوط های آسفالتی با استخوان بندی سنگدانه ای SMA دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی آزمایشگاهی تاثیر فیلر آهک بر مدول دینامیکی مخلوط های آسفالتی با استخوان بندی سنگدانه ای SMA کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی آزمایشگاهی تاثیر فیلر آهک بر مدول دینامیکی مخلوط های آسفالتی با استخوان بندی سنگدانه ای SMA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی آزمایشگاهی تاثیر فیلر آهک بر مدول دینامیکی مخلوط های آسفالتی با استخوان بندی سنگدانه ای SMA :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
میزان فیلر و نوع آن بر خصوصیات مکانیکی مخلوط های آسفالتی گرم موثر می باشد. در این مقاله به بررسی آزمایشگاهی تاثیر فیلر آهک هیدراته بر مدول دینامیکی مخلوط های آسفالتی با استخوان بندی سنگدانه ای (SMA) پرداخته شده است. برای انجام تحقیق ، نمونه های SMA با دو نوع دانه بندی مختلف و با درصد های متفاوت فیلرآهک ، به عنوان بخشی از فیلر مخلوط ، ساخته شدند. سپس بکمک دستگاه UTM-5 و محفظهزیست محیطی مدول دینامیکی نمونه ها در دماهای مختلف و با فرکانس های مختلف بارگذاری تعیین شدند. نتایج نشان می دهد جایگزینی بخشی از فیلر توسط آهک باعث افزایش مدول دینامیکی مخلوط های آسفالتی با استخوان بندی سنگدانه ای می شود. روند تغییرات مدول دینامیکی در فرکانس های مختلف بارگذاری با میزان آهک افزایشی و سپس کاهشی است که معرف وجود درصد آهک بهینه می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.