مقاله کنترل اتوماتیک ترافیک ریلی بر مبنای تلفیق استراتژی های مرجع ثابت و متحرک


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کنترل اتوماتیک ترافیک ریلی بر مبنای تلفیق استراتژی های مرجع ثابت و متحرک دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کنترل اتوماتیک ترافیک ریلی بر مبنای تلفیق استراتژی های مرجع ثابت و متحرک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل اتوماتیک ترافیک ریلی بر مبنای تلفیق استراتژی های مرجع ثابت و متحرک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کنترل اتوماتیک ترافیک ریلی بر مبنای تلفیق استراتژی های مرجع ثابت و متحرک :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
استراتژی های پیشرفته کنترل ترافیک سیستم های حمل ونقل ریلی در تلاش برای در نظر گرفتن دینامیک کاملی از وسایل حمل و نقل ریلی به همراه دینامیک پیچیده ترافیک هستند. در میان این استراتژی ها، دو ساختار مرجع ثابت و مرجع متحرک از جمله مهمترین ساختارهای کنترل ترافیک می باشند که مد نظر بسیاری از تحقیقات در حوزه کنترل ترافیک بوده و هستند. این دو ساختار که حاصل دو دیدگاه مختلف نسبت به تنظیم و کنترل ترافیک هستند دارای مزایا و معایبی نسبت به یکدیگر می باشند که استفاده از هریک را به نوعی محدود می نماید. در این مقاله با ارائه یک روش هیبریدی مبتنی بر ترکیب دو روش قبلی سعی گشته تا روش حاصل نقاط قوت هر دو روش را در ب رداشته و نقطه ضعف روش ها را کم رنگ نماید. در انتهای مقاله شبیه ساز یهایی به منظور مشخص نمودن توانمندی روش پیشنهادی ارائه شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.