مقاله بررسی میزان رضایتمندی شهروندان از نحوه خدمات رسانی دولت الکترونیک مطالعه موردی شهرگرگان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان رضایتمندی شهروندان از نحوه خدمات رسانی دولت الکترونیک مطالعه موردی شهرگرگان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان رضایتمندی شهروندان از نحوه خدمات رسانی دولت الکترونیک مطالعه موردی شهرگرگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان رضایتمندی شهروندان از نحوه خدمات رسانی دولت الکترونیک مطالعه موردی شهرگرگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان رضایتمندی شهروندان از نحوه خدمات رسانی دولت الکترونیک مطالعه موردی شهرگرگان :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
این تحقیق رضایتمندی شهروندان را از نحوه خدمات رسانی دولت الکترونیک درشهر گرگان را مورد ارزیابی قرارمیدهد طرح مفهومی این تحقیق برگرفته از مدلموفقیت سیستم های اطلاعاتی دلون ومک لین می باشد که براساس مفاهیم اصلی کیفیت اطلاعات کیفیت خدمت کیفیت سیستم استفاده رضایت شهروندان و سودمندی درک شده از دیدگاه شهروندان شکل گرفته است روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است و با استفاده از ابزار پرسشنامه دربین نمونه آماری ۳۸۴ نفر از شهروندان مراجعه کننده به دفاتر پیشخوان دولت اطلاعات لازم جمع آوری شده است برای تجزیه و تحلیل داده هااز نرم افزار sPSS استفاده شدها ست نتایج بدست آمده از این پژوهش برموفقیت دفاتردولت الکترونیک از هریک از مولفه های تعریف شده کیفیت ازدیدگاه شهروندان دلالت دارد و کیفیت سیستم تاثیر معنی دار تر و قویت ری براستفاده و رضایت شهروندان نسبت به دو مولفه دیگر کیفیت نشان میدهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.